Niech żyje patrzenie w lusterka, niech żyją motocykliści
„Niech żyje patrzenie w lusterka, niech żyje używanie migaczy, niech żyje zachowywanie bezpiecznych odstępów” – śpiewa podniośle chór w kampanii "Niech żyją motocykliści" prowadzonej przez firmę ORLEN i Biuro Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji.
Kampania ma promować bezpieczną jazdę, opartą na trzech wymienionych w utworze zasadach, i wzajemny szacunek kierowców samochodów i motocykli na drogach. Dlatego w spocie na stacji benzynowej znani kierowcy Krzysztof Hołowczyc i Jacek Czachor, w towarzystwie Przemysława Salety, podsumowują zgodnie: "Niech żyją motocykliści. Niech żyją kierowcy samochodów". – Rocznie w Polsce ma miejsce niemal 2,5 tysiąca wypadków z udziałem motocyklistów, a ponad połowa z nich wydarza się z winy innego użytkownika drogi. To poważny problem, na który chcemy zwrócić uwagę w tegorocznej edycji programu "ORLEN. Bezpieczne Drogi". Od lat promujemy zasady bezpiecznej jazdy, tym razem chcemy podkreślić jak ważny dla bezpieczeństwa na drodze jest wzajemny szacunek i życzliwość dla siebie kierowców aut i motocyklistów – powiedział Leszek Kurnicki z PKN ORLEN.
Kampania prowadzona jets poprzez spot telewizyjny i podstronę witryny internetowej www.orlenbezpiecznedrogi.pl, na której zamieszczone zostały porady dla motocyklistów i kierowców samochodów, przygotowane przy współpracy z Biurem Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów