logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  28.07.2011

Niech żyje impreza i imprezowicze!

Your browser does not support the video tag.


Nieprzytomny człowiek może zakrztusić się i umrzeć. Dobrze jest pamiętać o tym na imprezie, gdy pijany przyjaciel kładzie się spać.

Spot kampanii „Keep The Party Alive. Life – Live It” („Nie pozwól, żeby impreza/towarzystwo umarła/umarło. Życie – Przeżyj je”) ma dwa zakończenia. W pierwszej wersji pijana nastolatka, pozostawiona sama sobie krztusi się i umiera. W drugiej ktoś życzliwy układa ją w pozycji, w której nie może się zakrztusić ratując jej tym samym życie. Podsumowanie historii stanowi hasło „An unconscious friend can choke to death” (Nieprzytomny przyjaciel może zakrztusić się na śmierć).

Nadawcą kampanii jest Brytyjski Czerwony Krzyż, który chce zachęcić młode osoby do nauki pierwszej pomocy przedmedycznej.
P. Ruszkowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Keep The Party Alive. Life – Live It
Czas:
2011.7.22 - 2011.8.10
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
British Red Cross (Brytyjski Czerwony Krzyż)
Media:
Telewizja, internet
Adresaci:
Młodzi ludzie uczestniczący w imprezach i spożywający alkohol
Hasło kampani:
An unconscious friend can choke to death (Nieprzytomny przyjaciel może zakrztusić się na śmierć)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


  • 15.07.2022

    Polska borówka rośnie w siłę


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek