────── 28.07.2011
Niech żyje impreza i imprezowicze!
Nieprzytomny człowiek może zakrztusić się i umrzeć. Dobrze jest pamiętać o tym na imprezie, gdy pijany przyjaciel kładzie się spać.
Spot kampanii „Keep The Party Alive. Life – Live It” („Nie pozwól, żeby impreza/towarzystwo umarła/umarło. Życie – Przeżyj je”) ma dwa zakończenia. W pierwszej wersji pijana nastolatka, pozostawiona sama sobie krztusi się i umiera. W drugiej ktoś życzliwy układa ją w pozycji, w której nie może się zakrztusić ratując jej tym samym życie. Podsumowanie historii stanowi hasło „An unconscious friend can choke to death” (Nieprzytomny przyjaciel może zakrztusić się na śmierć).
Nadawcą kampanii jest Brytyjski Czerwony Krzyż, który chce zachęcić młode osoby do nauki pierwszej pomocy przedmedycznej.
P. Ruszkowska
Nazwa kampanii:
Keep The Party Alive. Life – Live It
Czas:
2011.7.22 - 2011.8.10
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
British Red Cross (Brytyjski Czerwony Krzyż)
Media:
Telewizja, internet
Adresaci:
Młodzi ludzie uczestniczący w imprezach i spożywający alkohol
Hasło kampani:
An unconscious friend can choke to death (Nieprzytomny przyjaciel może zakrztusić się na śmierć)
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom
-
15.07.2022
Polska borówka rośnie w siłę