logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Niech wodnych aniołów nie przybywa
18.08.2014
Tematy: Kampanie, Kanada, Obronność i bezpieczeństwo, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Niech wodnych aniołów nie przybywa



Prawie setka „wodnych aniołów” odciśniętych na piasku na jednej z kanadyjskich plaż ma przypominać o żniwie, jakie w każde wakacje zbiera wodny żywioł.

Wakacje kojarzą się z urlopem, relaksem, wolnym czasem. Mogą kojarzyć się też z przyrodą: łąka, morze, jeziora, góry. Na wczasy jedzie się po to, by odpocząć i oderwać od przykrych rzeczy. Wesoło chlapiąc się w wodzie turysta nie myśli o tym, że można w niej także utonąć.

National Drowning Awareness Week (Międzynarodowy Tydzień Świadomości na temat Utonięć) ma na celu uświadomić to wczasowiczom. W Kanadzie organizacja Lifesaving Society, na co dzień zajmująca się tematem bezpieczeństwa w wodzie, postanowiła dosłownie wyjść z tym przesłaniem do pływających, w najbardziej odpowiednie, najbliższe im miejsce, czyli na plażę. Instalacja ma zwiększyć czujność kąpiących się, aby wchodząc do wody, wyłączali na moment beztroski nastrój.

Małgorzata Orłowska



Nazwa kampanii:
National Drowning Awareness Week
Czas:
2014.7.20 - 2014.7.26
Nadawca:
Lifesaving Society
Media:
Ambient
Wykonawca:
Taxi
Adresaci:
Osoby spędzające czas nad wodą





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek