logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Obronność i bezpieczeństwo, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  18.08.2014

Niech wodnych aniołów nie przybywa



Prawie setka „wodnych aniołów” odciśniętych na piasku na jednej z kanadyjskich plaż ma przypominać o żniwie, jakie w każde wakacje zbiera wodny żywioł.

Wakacje kojarzą się z urlopem, relaksem, wolnym czasem. Mogą kojarzyć się też z przyrodą: łąka, morze, jeziora, góry. Na wczasy jedzie się po to, by odpocząć i oderwać od przykrych rzeczy. Wesoło chlapiąc się w wodzie turysta nie myśli o tym, że można w niej także utonąć.

National Drowning Awareness Week (Międzynarodowy Tydzień Świadomości na temat Utonięć) ma na celu uświadomić to wczasowiczom. W Kanadzie organizacja Lifesaving Society, na co dzień zajmująca się tematem bezpieczeństwa w wodzie, postanowiła dosłownie wyjść z tym przesłaniem do pływających, w najbardziej odpowiednie, najbliższe im miejsce, czyli na plażę. Instalacja ma zwiększyć czujność kąpiących się, aby wchodząc do wody, wyłączali na moment beztroski nastrój.

Małgorzata Orłowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
National Drowning Awareness Week
Czas:
2014.7.20 - 2014.7.26
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Lifesaving Society
Media:
Ambient
Wykonawca:
Taxi
Adresaci:
Osoby spędzające czas nad wodą





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek