logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Niech witaminy będą z nami
06.10.2008
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Niech witaminy będą z nami



Polacy, wbrew zaleceniom ekspertów żywienia, nie odżywiają się zdrowo – zapominają o codziennej porcji warzyw i owoców. W odpowiedzi na ten fakt od jesieni 2008 r. Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków prowadzi kampanię „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Z przeprowadzonych na cele kampanii badań wynika, że polskie kobiety i dzieci średnio jedzą owoce i warzywa 2 razy dziennie. Tylko 35% dzieci i kobiet jada je 3 razy dziennie, a jedynie 7% spożywa codziennie zalecane 5 porcji.

Celem programu jest zwiększenie świadomości na temat zdrowej diety oraz zachęcenie do wdrożenia jej w życie. Jak twierdzą eksperci, 5 porcji to optymalna dawka owoców i warzyw dla ludzkiego organizmu. Jedna porcja to średniej wielkości owoc, warzywo lub szklanka soku.

Witryna kampanii www.5porcji.pl przeznaczona jest dla matek i dla dzieci; w sekcji przeznaczonej dla matek zawarto przede wszystkim porady z zakresu zdrowego żywienia, a w sekcji dla dzieci – gry i zabawy o owocowo-warzywnym charakterze.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 12.06.2024Kreacje / printy

    Żyję z HIV – poznaj ich historie

  • 28.05.2024slider

    Jak ruchem zmieniać umysł?

  • 16.05.2024Kreacje / printy

    Pod opieką ropuchy

  • 13.05.2024Kreacje / printy

    Kintsugi — sztuka sklejania człowieka

  • 06.05.2024Wiedza - Literatura

    Truskawki to ulubione owoce Polaków

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek