Niech geje myślą o seksie
– Co chwila spotykam i poznaję osoby, które sprzedają się za pieniądze lub bzykają się na każdej imprezie z kimś innym. Żyją obsesją seksu, nie mają stałych związków, nawet ich to nie interesuje, taki przemiał… Ja nie kapuję takiego systemu i gardzę tym, mając w dupie, że komuś się to nie podoba… – powiedziała Dżaga (sobowtór piosenkarki Dody) twórcom kampanii „Myśl! …o seksie”. Promuje ona wśród gejów bezpieczny seks po to by uniknąć zakażenia wirusem HIV.
Kampania Stowarzyszenia Podwale Siedem wystartowała na początku października i skierowana jest do wszystkich mężczyzn miewających stosunki seksualne z mężczyznami, w tym również do gejów. Co wyróżnią tę kampanię? – Przede wszystkim prezentuje zupełnie inne podejście do profilaktyki HIV/AIDS – tłumaczą twórcy. – Do tej pory wszystkie realizowane w Polsce akcje społeczne, dotyczące tej tematyki albo ostrzegały albo wręcz straszyły możliwością zakażenia. Tym razem postawiono na coś innego. Przeprowadzono serię wywiadów z osobami ważnymi dla środowiska GBT w Polsce, zapytano ich o najintymniejsze szczegóły
Jakub Janiszewski, dziennikarz radia TOK FM i Gazety Wyborczej: – Kiedyś chyba byłem bardziej perwersyjny, a teraz seks kojarzy mi się z przyjaźnią, z czymś ciepłym. Nie musi się wynikać z wielkiej romantycznej miłości aż po grób, niekoniecznie musi być monogamiczny.
Robert Biedroń, członek Zarządu Kampanii Przeciw Homofobii, poseł na sejm z ramienia Ruchu Palikota: – W Polsce seks jest bardzo stabuizowany. Jesteśmy molestowani dulszczyzną i hipokryzją. Wprowadzanie jednak strachu do tej patologii seksualnej, byłoby krzywdą. Bardziej chodzi tu o brak wiedzy – na temat naszego ciała, bezpieczniejszych zachowań. Myślę, że warto się zastanowić, jak to przełamywać.
W każdą sobotę o godz. 16:00 na stronie kampanii mysloseksie.pl publikowany jest premierowy wywiad.
Akcja „Myśl! …o seksie” jest promowana za pomocą reklam na wszystkich polskich istotnych portalach skierowanych do społeczności GBT (innastrona.pl, fellow.pl, gay.pl, bearbook.pl, queercafe.pl, gaylife.pl, gejowo.pl). Edukacyjnym elementem kampanii jest baza wiedzy powstała z zebranych w jednym miejscu materiałów informacyjnych większości organizacji pozarządowych, zajmujących się profilaktyką HIV/AIDS.
Sponsorem kampanii jest Abbot Laboratories Poland. Kampania ma charakter webowy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Jak Polacy piją kawę?