logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Niebezpieczne rozmowy
19.01.2015
Tematy: Kreacje / printy

Niebezpieczne rozmowy

Your browser does not support the video tag.


Z każdą wiadomością wymienianą na czacie ubranie podwija się coraz bardziej. Zainteresowani nie dostrzegają tego od razu.

Nowa kreacja przygotowana przez Cossette Vancouver ostrzega przed zagrożeniem, jakie mogą nieść niewinne z pozoru rozmowy przez internet z nieznajomymi. Choć o problemie mówi się od lat, niebezpieczeństwo nie znika. Wręcz przeciwnie – wraz z upowszechnieniem najróżniejszych sposobów komunikacji, narasta.

Na plakatach i filmie, które są elementami działań kreacyjnych, widać nastolatków, którzy rozmawiają z kimś, kto sprawia wrażenie miłego i zainteresowanego ich kłopotami. Nie są świadomi, że ich nowy przyjaciel może wykorzystywać ich łatwowierność, by w przyszłości zrobić im krzywdę. Akcja kierowana jest więc przede wszystkim do rodziców, których zachęca się do poświęcenia większej uwagi temu, co ich dzieci robią w internecie.

Organizacja Children of the Street Society ujawnia, że aż jeden na pięciu nastolatków spotyka się z zaczepkami o podtekście seksualnym. Blisko 75% z nich nie mówi o tym swoim rodzicom. Akcja ma zmienić te smutne statystyki. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.

Dominika Charytoniuk








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek