logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  13.02.2014

Nie warto wpadać pod metro w Walentynki

Your browser does not support the video tag.


Jedna z najbardziej popularnych w internecie kampanii społecznych, w której animowane postacie śpiewały o głupich sposobach na śmierć, jak sprzedanie obu nerek, zjedzenie tubki mocnego kleju, połknięcie przeterminowanych lekarstw, a także upadek z krawędzi peronu i bieganie po torach, doczekała się swojej walentynkowej odsłony. 

Kampania "Dumb ways to die" została w listopadzie 2012 przygotowana na zlecenie administracji metra w Melbourne i ma promować bezpieczne zachowania w tym środku komunikacji.

Krótka animacja przedstawia dwójkę bohaterów, z których jeden wyrywa sobie serce, by okazać drugiemu miłość. Hasło brzmi "Be safe around Valentine’s Day (and trains!)" ("Uważaj na siebie w Walentynki [i na pociągi też!]".


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Dumb Ways to Valentine
Czas:
2014.2.14 - 2014.3.14
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Australia
Nadawca:
Metro Trains Melbourne
Media:
Internet, telewizja, spoty w metrze
Wykonawca:
McCann Melbourne
Adresaci:
Pasażerowie
Hasło kampani:
Be safe around Valentine's Day (and trains!) (Uważaj na siebie w Walentynki [i na pociągi też!])





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek