────── 13.02.2014
Nie warto wpadać pod metro w Walentynki
Jedna z najbardziej popularnych w internecie kampanii społecznych, w której animowane postacie śpiewały o głupich sposobach na śmierć, jak sprzedanie obu nerek, zjedzenie tubki mocnego kleju, połknięcie przeterminowanych lekarstw, a także upadek z krawędzi peronu i bieganie po torach, doczekała się swojej walentynkowej odsłony.
Kampania "Dumb ways to die" została w listopadzie 2012 przygotowana na zlecenie administracji metra w Melbourne i ma promować bezpieczne zachowania w tym środku komunikacji.
Krótka animacja przedstawia dwójkę bohaterów, z których jeden wyrywa sobie serce, by okazać drugiemu miłość. Hasło brzmi "Be safe around Valentine’s Day (and trains!)" ("Uważaj na siebie w Walentynki [i na pociągi też!]".
Nazwa kampanii:
Dumb Ways to Valentine
Czas:
2014.2.14 - 2014.3.14
Kraje:
Australia
Nadawca:
Metro Trains Melbourne
Media:
Internet, telewizja, spoty w metrze
Wykonawca:
McCann Melbourne
Adresaci:
Pasażerowie
Hasło kampani:
Be safe around Valentine's Day (and trains!) (Uważaj na siebie w Walentynki [i na pociągi też!])
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas