logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nie tylko pszczoła
04.09.2013
Tematy: Kampanie, Kanada, Ekologia i środowisko

Nie tylko pszczoła

Your browser does not support the video tag.


W sadzie, parku czy ogrodzie w letni dzień często można natknąć się na pszczołę. Spotkał ją również bohater spotu, który zajmował się czytaniem gazety w słoneczne popołudnie. Co ważne, mężczyzna nie wygląda, jakby obawiał się ugryzienia, raczej jakby zabicie pszczoły było dla niego odruchowe. Zwija czytany periodyk i wykonuje ruch, by unicestwić owada, kiedy nagle sam zostaje zmiażdżony.

Następnie pojawia się napis: „You’re not just killing a bee. One third of our food relies on bees” („Zabijasz nie tylko pszczołę. Jedna trzecia naszego pożywienia zależy od pszczół”). Zmniejszanie populacji pszczół wpływa bowiem na stan zbiorów rolnych, ponieważ to właśnie one zapylają np. rzepak, krzewy i drzewa owocowe. Celem spotu jest zwrócenie uwagi na bezmyślne zabijanie pszczół i brak wiedzy na temat roli, jaką te owady pełnią w ekosystemie.

Kampania została zlecona przez Bee Friendly Native Bee Conservation Society, a wykonała ją kanadyjska agencja reklamowa DDB z Vancouver. Kampania nosi tytuł „Swat” („Pacnięcie”).

Katarzyna Łabuś



Nazwa kampanii:
Swat
Czas:
2013.8.14 - 2013.9.14
Nadawca:
Bee Friendly Native Bee Conservation Society
Media:
Telewizja
Wykonawca:
DDB (Vancouver)
Adresaci:
Osoby nie doceniające znaczenia pszczół





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek