logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko
   ──────  19.03.2010

Nie tylko piernik ma kształt serca

Your browser does not support the video tag.


Kształt serca może przyjąć także psia kupa na trawniku. Urząd Miasta Torunia poprzez tak czułą ilustrację zachęca mieszkańców do sprzątania po swoich czworonogach. Według statystyk, co miesiąc ok. 15 tysięcy psów zostawia 200 ton odchodów na toruńskich trawnikach, a w roku 2009 miasto wydało 293 tysięcy zł na ich sprzątnięcie.

Według opinii ekspertów, odchody psów to nie tylko problem estetyczny – psie i ptasie zanieczyszczenia mogą przyczynić się do powstania wielu chorób poprzez zakażenie tasiemcem psim, bąblowcem, glistą psią, nicieniami, glista ptasią, a także patogennymi bakteriami Campylobacter, Salmonella i Yersinia, które są wydalane w odchodach.

Kupa to nic strasznego – przekonują organizatorzy kampanii tych, którzy brzydzą się sprzątać po swoich psach. W ciągu kilku sekund sprawnych ruchem można ją wyrzucić do śmietnika. I po sprawie.

Elementami kampanii są billboardy, film instruktażowy, strona www.pokochajpsiakupe.pl, bannery, ulotki i happeningi, który odbędą się 21 i 25 marca. Powstała też piosenka, emitowana w radio Eska i radio Sfera, która w humorystyczny sposób traktuje problem psich odchodów, namawiając właścicieli do sprzątania. Oto fragment:
Co zrobić, gdy problem śmierdzący u stóp?
Gdy Toruń to dzisiaj jest salon wśród kup
Choć mówi się, prosi, pisze ton słów
By sprzątać, wyrzucać, wbijanie do głów
Poprawy nie widać, nie zmienia się nic
Co zrobić, gdy dowie się słuchacz i widz?
Pokochaj psią kupę, pokochaj psią kupę
Do domu ją przynieś dziś sobie pod butem
Przez próg wnieś tasiemca, bakterie i bród
Przygarnij, pokochaj, psiej kupy to cud…

M.Radziejowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Pokochaj psią kupę
Czas:
2010.3.17 - 2010.3.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Polska
Nadawca:
Urząd Miasta Torunia
Media:
Billboardy, radio, internet, ulotki, happeningi
Wykonawca:
Fat Baby
Adresaci:
Właściciele psów w Toruniu
Hasło kampani:
Pokochaj psią kupę





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 14.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 13.01.2023

    Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek