logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Nowa Zelandia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie, profilaktyka zdrowotna, uzależnienia
   ──────  28.01.2021

Nie podróżuj „pod wpływem” social mediów



Zapewne zauważyliście, że większość fotosów z podróży, publikowanych w social mediach, wygląda identycznie. To spostrzeżenie stało się punktem wyjścia dla kapitalnej nowozelandzkiej kampanii, promującej turystykę w czasach pandemii Covid-19.

Głównym bohaterem kampanii został Tom Sainsbury, popularny nowozelandzki komik, który wcielił się w członka the Social Observation Squad (S.O.S), jednostki, która przemierza Nową Zelandię w poszukiwaniu turystów, będących „pod wpływem social mediów” i robiących zdjęcia, jakich już tysiące pojawiły się wcześniej na Instagramie czy Facebooku. „Plecy w saunie”, „Kontemplowanie krajobrazu”, no i zdjęcie nóg „w stylu hot dogi” – wymienia Sainsbury i narzeka, że w zasadzie nikt nie potrafi się odważyć, by zrobić „naprawdę oryginalne zdjęcie”.

Choć klip został zrealizowany w mocno prześmiewczym tonie, jego wymowa jest zdecydowanie poważna: w czasach powszechnego lock downu i zakazu podróżowania, warto przedefiniować i odkryć na nowo znaczenia słów takich jak: „turystyka”,  „urlop”, czy „wakacje”.

Film jest częścią rozbudowanej kampanii „Do Something New”, zleconej przez nowozelandzką platformę turystyczną, 100% Pure New Zealand, i zachęcającej do odkrywania nowych form aktywności turystycznej w czasach, gdy podróżowanie jest de facto zabronione.



Nazwa kampanii:
Travelling Under the Social Influence
Czas:
2021.1.26
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji, 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie, profilaktyka zdrowotna, uzależnienia
Kraje:
Nowa Zelandia
Nadawca:
100% Pure New Zealand
Media:
film





polecamy ─── 05.01.2021

Jedenaste: Nie produkuj śmieci – finał 21. konkursu Galerii Plakatu AMS


Zofia Wawrzyniak z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu zwyciężyła w 21. konkursie Galerii Plakatu AMS. Jury przyznało także pięć...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.03.2021

    82% Polaków uważa, że Kościół powinien zachować neutralność wobec polityki


  • 26.02.2021

    Brzydkie słowa to brzydkie hasła


  • 26.02.2021

    Ruszył portal Onkorodzice.pl


  • 26.02.2021

    Więcej zieleni, mniej betonu. Wiedeń rewitalizuje Praterstern


  • 25.02.2021

    „Wiem, zatrudniam, zyskuję” – trwa kampania promująca zatrudnianie migrantów


  • 25.02.2021

    Radio TOK FM wspiera białoruskie dziennikarki i więźniów politycznych


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek