Nie pij i nie top się
Tonące w drinkach sylwetki ludzi pokazują skutki picia alkoholu przed wejściem do kąpieliska, czyli dosłowne zejście na dno. Australijska kampania Royal Life Saving i agencji 303 Group, o nieco dziwnie brzmiącym haśle "Don’t drink and drown" (Nie pij i nie top się), przekonuje by nie wchodzić do wody po spożyciu alkoholu, bo istnieje wtedy wysokie ryzyko utonięcia.
W Australii niemal połowa przypadków śmierci osób dorosłych w kąpieliskach jest skutkiem ich nietrzeźwości.
Nazwa kampanii:
Don't drink and drown
Czas:
2009.1.5 - 2009.1.31
Nadawca:
Royal Life Saving
Media:
Prasa
Wykonawca:
303 Group
Adresaci:
Dorosłe osoby pijące alkohol
Hasło kampani:
Almost half of all adult drowning deaths involve alcohol. Don't drink and drown.
zobacz także
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025Kampanie
Nie bądź internetowym trollem