────── 10.01.2009
Nie pij i nie top się
Tonące w drinkach sylwetki ludzi pokazują skutki picia alkoholu przed wejściem do kąpieliska, czyli dosłowne zejście na dno. Australijska kampania Royal Life Saving i agencji 303 Group, o nieco dziwnie brzmiącym haśle "Don’t drink and drown" (Nie pij i nie top się), przekonuje by nie wchodzić do wody po spożyciu alkoholu, bo istnieje wtedy wysokie ryzyko utonięcia.
W Australii niemal połowa przypadków śmierci osób dorosłych w kąpieliskach jest skutkiem ich nietrzeźwości.
Nazwa kampanii:
Don't drink and drown
Czas:
2009.1.5 - 2009.1.31
Kraje:
Australia
Nadawca:
Royal Life Saving
Media:
Prasa
Wykonawca:
303 Group
Adresaci:
Dorosłe osoby pijące alkohol
Hasło kampani:
Almost half of all adult drowning deaths involve alcohol. Don't drink and drown.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym