────── 10.01.2009
Nie pij i nie top się
Tonące w drinkach sylwetki ludzi pokazują skutki picia alkoholu przed wejściem do kąpieliska, czyli dosłowne zejście na dno. Australijska kampania Royal Life Saving i agencji 303 Group, o nieco dziwnie brzmiącym haśle "Don’t drink and drown" (Nie pij i nie top się), przekonuje by nie wchodzić do wody po spożyciu alkoholu, bo istnieje wtedy wysokie ryzyko utonięcia.
W Australii niemal połowa przypadków śmierci osób dorosłych w kąpieliskach jest skutkiem ich nietrzeźwości.
Nazwa kampanii:
Don't drink and drown
Czas:
2009.1.5 - 2009.1.31
Kraje:
Australia
Nadawca:
Royal Life Saving
Media:
Prasa
Wykonawca:
303 Group
Adresaci:
Dorosłe osoby pijące alkohol
Hasło kampani:
Almost half of all adult drowning deaths involve alcohol. Don't drink and drown.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem