logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Meksyk, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  13.05.2009

Nie musimy się całować



Nieoczekiwany wybuch grypy został przyjęty przez mieszkańców Meksyku z zaskoczeniem i przerażeniem. Wirus świńskiej grypy – czyli wirusa grypy typu A (H1N1) – jest nieznaną dotąd i groźną mutacją wirusów świńskich, ludzkich i ptasich, w tym elementów europejskich i azjatyckich. W Meksyku przez kilka dni po odkryciu wirusa zakazano zgromadzeń publicznych, a obywatelom nakazano noszenie masek chirurgicznych by zapobiec rozprzestrzenianiu się choroby, co nie zyskało aprobaty wszystkich. Po tym jednak, jak Światowa Organizacja Zdrowia podniosła stopień zagrożenia epidemii z 3 na 4 (w 6-stopniowej skali), konieczne okazało się noszenie ich w miejscach publicznych.

Agencja Grupo Imagen podjęła się rozdania 5000 masek przechodniom przy stacjach metra. Wydrukowano na nich napis dobrej woli ich noszenia: „Nie musimy się całować, by poczuć wsparcie / oddech innych” (słowo aliento w języku hiszpańskim oznacza zarówno wsparcie, jak i oddech). Pomogło to przełamać niechęć do masek, dodatkowo przekonując, że taka konieczność dotyka wszystkich.

Wszystkie maski z hasłem rozdano w ciągu pół godziny, co pokazuje, że pomysł i wykonanie okazały się trafne. A dodatkowo dzięki temu informacje o noszeniu masek rozpowszechniły się szybko dzięki mediom i 5 tysiącom ich użytkowników.
M. Miąc


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Mask
Czas:
2009.5.8 - 2009.5.8
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Meksyk
Nadawca:
Grupo Imagen
Media:
Ambient
Wykonawca:
Labase Mexico
Adresaci:
Mieszkańcy Meksyku
Hasło kampani:
We do not need to kiss each other to feel our support / breath





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek