logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Nie mięśnie, a wola
10.04.2009
Tematy: Kreacje / printy

Nie mięśnie, a wola



Seria trzech plakatów projektu Ricardo Bardala, przedstawiających niepełnosprawnych sportowców zaplątanych w sieć neuronów, to część kampanii zorganizowanej we wrześniu 2008 roku przez Brazylijskie Stowarzyszenie Sportowe na Rzecz Ludzi Niepełnosprawnych – Associaçao Desportiva para Deficientes (ADD) i agencję age.comunicaçoes. Organizacja założona w 1996 roku przez Física Stevena Dubnera i Eliane Miadę obrała sobie za cel wspieranie paraolimpijczyków i uświadamianie społeczeństwu, że choć takie osoby różnią się fizycznie od sprawnej większości, nie jest to dla nich przeszkodą do zdobywania medali i odnoszenia sukcesów w sporcie. Kampania ma na celu pokazanie ludziom, zarówno zdrowym fizycznie, jak i niepełnosprawnym, że to, co pozornie wydaje się nieosiągalne jest możliwe. Zachęca by docenić wysiłek tych ludzi i niesamowitą codzienną walkę, której efekty widać potem na podium.

Reklamy przedstawiają biegacza z protezą łydki, koszykarza na wózku oraz rowerzystę z amputowanymi nogami zaplątanych w sieć komórek mózgowych, co bezpośrednio nawiązuje do hasła całej kampanii: „What moves our athletes aren’t muscles. It’s the power of the mind” (Nie mięśnie, ale siła woli, czynią z nas sportowców).
J. Mentel








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek