logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Hiszpania, Inne, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  16.11.2016

Nie ma wygranej, ale jest wspólna radość

Your browser does not support the video tag.


Starsza pani nie może uwierzyć w swoje szczęście – właśnie wygrała w świątecznej loterii, organizowanej co roku przez hiszpański rząd. Gdy dowiedziała się z telewizji o tym, że wylosowany został jej numer, wychodzi, by poinformować o tym pozostałych mieszkańców miasta. Ci szybko orientują się, że kobieta jest w błędzie, gdyż losowanie ma się odbyć dopiero następnego dnia, a bohaterka spotu wzięła migawki z zeszłorocznej edycji za oficjalny, aktualny wynik. Jednak, by nie psuć jej radości, czekają z poinformowaniem jej o tym na odpowiedni moment, a póki co wspólnie wychodzą do baru, maszerują ulicami miasta krzycząc o wygranej, nakłaniają dziennikarza by przeprowadził z nią wywiad, zrywają kartki w kalendarzu by przypadkiem nie spostrzegła właściwej daty… są w końcu lokalną wspólnotą, a nagroda w loterii to także nagroda dla społeczności, jak zresztą podkreśla sama Carmina.

"El mayor premio es compartirlo" ("Najlepszą nagrodą jest dzielenie się") – brzmi hasło promujące tegoroczną Hiszpańską Loterię Świąteczną. Wydarzenie organizowane jest od 1812 r. przez państwowe przedsiębiorstwo Loterías y Apuestas del Estado należące do ministerstwa finansów i administracji. Jest jedną z najdłużej organizowanych loterii na świecie i bierze w niej udział wielu mieszkańców Hiszpanii, także tych, którzy na co dzień nie uczestniczą w podobnych grach.

Tegoroczny spot reklamowy przygotowała agencja Leo Burnett z Madrytu. 5-minutowa wersja filmu będzie dostępna online, w telewizji pojawią się wersje o długości 3 minut i 30 sekund oraz 60-cio i 30-sekundowa.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Anuncio Lotería de Navidad 2016 – 21 de diciembre
Czas:
2016.11.14
Tematy:
Inne, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Hiszpania
Nadawca:
Loterías y Apuestas del Estado
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Leo Burnett Madrid
Adresaci:
Hiszpanie, uczestnicy Hiszpańskiej Loterii Świątecznej
Hasło kampani:
El mayor premio es compartirlo (Najlepszą nagrodą jest dzielenie się)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek