W Poznaniu rozpoczęła się kolejna edycja kampanii społecznej „Nie ma dających, nie będzie biorących”, która ma uświadomić mieszkańcom Poznania i turystom, że dawanie pieniędzy osobom żebrzącym nie jest skuteczną formą pomocy i że można pomagać rozsądniej. Jest ona prowadzona w ramach Programu Przeciwdziałania Procederowi Żebractwa.
Celem kampanii jest także zwiększenie świadomości osób żebrzących na temat możliwych form pomocy oraz konsekwencji żebrania. Ma zwiększyć dostęp do informacji o możliwościach uzyskania wsparcia przez osoby doświadczające problemów społeczno-ekonomicznych. W Poznaniu działa wiele instytucji i organizacji pozarządowych specjalizujących się we wspieraniu osób ubogich, chorych, bezdomnych.
W ramach kampanii prowadzona jest dystrybucja ulotek dla klientów centrów handlowych oraz kierowców. Materiały informacyjne eksponowane są także w lokalach gastronomicznych, zlokalizowanych w okolicach Starego Rynku.
Materiały dostępne są na stronie internetowej www.poznan.pl/zebractwo. Informacje można też uzyskać dzwoniąc na numer infolinii 0800 440 450.
Organizatorem kampanii jest Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Poznania.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska