W Poznaniu rozpoczęła się kolejna edycja kampanii społecznej „Nie ma dających, nie będzie biorących”, która ma uświadomić mieszkańcom Poznania i turystom, że dawanie pieniędzy osobom żebrzącym nie jest skuteczną formą pomocy i że można pomagać rozsądniej. Jest ona prowadzona w ramach Programu Przeciwdziałania Procederowi Żebractwa.
Celem kampanii jest także zwiększenie świadomości osób żebrzących na temat możliwych form pomocy oraz konsekwencji żebrania. Ma zwiększyć dostęp do informacji o możliwościach uzyskania wsparcia przez osoby doświadczające problemów społeczno-ekonomicznych. W Poznaniu działa wiele instytucji i organizacji pozarządowych specjalizujących się we wspieraniu osób ubogich, chorych, bezdomnych.
W ramach kampanii prowadzona jest dystrybucja ulotek dla klientów centrów handlowych oraz kierowców. Materiały informacyjne eksponowane są także w lokalach gastronomicznych, zlokalizowanych w okolicach Starego Rynku.
Materiały dostępne są na stronie internetowej www.poznan.pl/zebractwo. Informacje można też uzyskać dzwoniąc na numer infolinii 0800 440 450.
Organizatorem kampanii jest Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Poznania.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024