logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nie każdy będzie mógł rosnąć
10.01.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Nie każdy będzie mógł rosnąć

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Olga Frycz, Magdalena Popławska, Jan Wieczorkowski, Andrzej Grabowski, Cezary Pazura, Magdalena Różczka, Izabela Kuna i Jan Zelnik zachęcają do przekazania 1 proc. podatku dla Lubelskiego Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia. Aktorzy udostępnili swój głos i wizerunek bezpłatnie.

Hospicjum funkcjonuje od 1997 roku – jest jedynym w Polsce południowo-wschodniej domowym hospicjum dla dzieci. Zostało powołane, aby objąć domową opieką dzieci i młodzież z chorobami nowotworowymi oraz innymi nieuleczalnymi i postępującymi schorzeniami. Pozyskane środki z 1 % podatku, jak również inne kwoty, hospicjum przeznacza na leki, specjalistyczny sprzęt medyczny, a także na spełnianie marzeń małych pacjentów. Dzięki opiece hospicyjnej dzieci mogą spędzić ostatnie dni swego życia w domu, a nie w szpitalu.

Ambasadorami ubiegłorocznej kampanii byli członkowie kabaretu Ani Mru Mru z Lublina. W rezultacie zebrano 3,2 mln zł, co stanowi największą uzyskaną kwotę spośród wszystkich organizacji pożytku publicznego w województwie lubelskim.

Spoty wyreżyserował Michał Gazda, a operatorem filmów był Tomasz Augustynek.



Nazwa kampanii:
Nie każdy będzie mógł urosnąć
Czas:
2011.1.7 - 2011.4.30
Nadawca:
Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia
Media:
Prasa, telewizja, radio, billboardy, internet
Wykonawca:
Graffiti Film
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Nie każdy będzie mógł urosnąć. Pomóż dzieciom jak najlepiej wykorzystać czas, który im pozostał.





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek