Safe Boating Awareness Week (czyli w luźnym tłumaczeniu Tydzień Świadomości Bezpiecznego Wodniactwa) to narodowe święto w Kanadzie, obchodzone w 2024 roku między 18 a 24 maja.
Z tej okazji oddział organizacji Lifesaving Society w Quebecu nawiązał współpracę z agencją kreatywną LG2, czego owocem jest kampania uświadamiająca konieczność używania kamizelek ratunkowych albo bojek asekuracyjnych, tzw. personal flotation device (PFD). W razie wypadnięcia za burtę (bądź w ogóle nieumyślnego znalezienia się w wodzie) bojka pompuje się samoistnie w ciągu kilku sekund, dzięki czemu nawet w trudnych warunkach pozwala utrzymać poszkodowaną osobę na powierzchni wody.
W ramach kampanii powstał 30-sekundowy, absurdalny spot (poniżej), który wyemitowano w kanadyjskiej telewizji i mediach społecznościowych.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza