logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  10.01.2008

Nie igraj z losem



Rząd Szkocji postanowił przeznaczyć 10 tys. funtów na kampanię społeczną, której celem jest zniechęcenie młodych Szkotów do prowadzenia samochodów po pijanemu. To kolejna edycja akcji "Don’t risk it" w ramach programu rządowego "Safer Scotland". Kampania z końca roku 2007 była wyjątkowa, ze względu na jej lokalizację. Hasło kampanii Drink drive. Lose licence. Don’t risk it. (Pijesz, prowadzisz, tracisz prawo jazdy. Nie ryzykuj) pojawiło się na billboardach na wirtualnych ulicach w takich grach jak Need for Speed: Carbon, Need for Speed: proStreet, Project Gotham Racing 4, Pro Evolution Soccer 2008, NBA Live (część tytułów związana jest bezpośrednio z samochodowymi wyścigami po ulicach miast, dwa ostatnie dotyczą oczywiście piłki nożnej i koszykówki). Akcję umieszczenia tego oryginalnego product placementu przeprowadzono przed Bożym Narodzeniem 2007 roku, ponieważ, jak prognozowano, powyższe tytuły często były wybierane na gwiazdkowy prezent dla młodych mężczyzn z grupy docelowej.

Koszt dotarcia do jednego gracza w wieku 15-24 lat oszacowano na 75 centów. Akcja ograniczona była wyłącznie do terenu Szkocji i dotyczyła gier na konsolę Xbox 360.

Twórcy kampanii deklarują, że jest to na razie test i jeżeli wyniki jego skuteczności będą zadowalające, to takie reklamy będą pojawiać się częściej.
opr. mateoosz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Don't risk it
Czas:
2007.12.7 - 2007.12.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Nadawca:
Rząd Szkocji
Media:
Gry komputerowe
Adresaci:
Mężczyźni w wieku 15-24l.
Hasło kampani:
Drink drive. Lose licence. Don't risk it.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek