Rząd Szkocji postanowił przeznaczyć 10 tys. funtów na kampanię społeczną, której celem jest zniechęcenie młodych Szkotów do prowadzenia samochodów po pijanemu. To kolejna edycja akcji "Don’t risk it" w ramach programu rządowego "Safer Scotland". Kampania z końca roku 2007 była wyjątkowa, ze względu na jej lokalizację. Hasło kampanii Drink drive. Lose licence. Don’t risk it. (Pijesz, prowadzisz, tracisz prawo jazdy. Nie ryzykuj) pojawiło się na billboardach na wirtualnych ulicach w takich grach jak Need for Speed: Carbon, Need for Speed: proStreet, Project Gotham Racing 4, Pro Evolution Soccer 2008, NBA Live (część tytułów związana jest bezpośrednio z samochodowymi wyścigami po ulicach miast, dwa ostatnie dotyczą oczywiście piłki nożnej i koszykówki). Akcję umieszczenia tego oryginalnego product placementu przeprowadzono przed Bożym Narodzeniem 2007 roku, ponieważ, jak prognozowano, powyższe tytuły często były wybierane na gwiazdkowy prezent dla młodych mężczyzn z grupy docelowej.
Koszt dotarcia do jednego gracza w wieku 15-24 lat oszacowano na 75 centów. Akcja ograniczona była wyłącznie do terenu Szkocji i dotyczyła gier na konsolę Xbox 360.
Twórcy kampanii deklarują, że jest to na razie test i jeżeli wyniki jego skuteczności będą zadowalające, to takie reklamy będą pojawiać się częściej.
opr. mateoosz
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!