Nie czekaj, aż niezauważona zniszczy Twoje zdrowie
Toksyczna, słodka ona i nieświadomy on. Tworzą nierozłączny, niebezpieczny związek. W kampanii Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków Agata Buzek i Jacek Braciak odgrywają rolę pary – cukrzycy oraz diabetyka. Kampania wystartowała 24 maja. „NIE CZEKAJ, ZBADAJ SIĘ!”
Cukrzyca to choroba, która zabija. Ponad 420 milinów ludzi na świecie to zdiagnozowani diabetycy. Szacuje się, że prawie 3 miliony ludzi w Polsce jest diabetykami, a dodatkowo między pół miliona a milion to osoby nieświadome choroby – alarmuje Polskie Stowarzyszenie Diabetyków.
Kampania społeczna „NIEBEZPIECZNY ZWIĄZEK” – Polskie Stowarzyszenie DiabetykówCukrzyca to choroba, która zabija. Ponad 420 milinów ludzi na świecie to zdiagnozowani diabetycy. Szacuje się, że prawie 3 miliony ludzi w Polsce jest diabetykami, a dodatkowo między pół miliona a milion to osoby nieświadome choroby. Zawał serca czy udar mózgu to jedne z poważniejszych powikłań cukrzycy. NIE CZEKAJ, ZBADAJ SIĘ!Niezdiagnozowana cukrzyca typu 2 to problem prawie miliona Polaków. Często wynika ona z niezdrowego trybu życia i niskiej świadomości. Niezdiagnozowana choroba powoduje ogromne spustoszenie w organizmie i może doprowadzić m.in. do zawału serca czy udaru mózgu.Nie czekaj, aż niezauważona zniszczy Twoje zdrowie.Ta kampania ma na celu uświadomić rosnących problem zachorowań na CT2. Diabetyk: Jacek BraciakCukrzyca: Agata BuzekProducent: Polskie Stowarzyszenie DiabetykówScenariusz & pomysł kampanii: Konrad Mikolajczyk & Antek FerencyWspółpraca scenariuszowa: Maciek SobierajProducent wykonawczy: Film Produkcja / Konrad MikolajczykPartner kampanii: Ślimak / Rafał LizunReżyseria: Antek Ferency & Konrad MikolajczykOperator obrazu: Maciek Sobieraj Kierownik produkcji: Tomek KrzywickiAsystent produkcji: Małgorzata Lenarciak2-gi reżyser: Michał MarzecMontaż: Marcin PiątkowskiKierownik planu: Jarosz Leszek WłodzimierzKierownik ds. lokacji: Daniel KrajewskiScenografia: Joanna Wójcik / Olga Zofia WarabidaKostiumy: Maria GórskaCharakteryzacja: Paula Celińska / Anna BadałowKamera: Jakub Bednarek / Michał HermanowskiVideo: Piotr KasprzakStedicam: Andrzej Glatzel / Arek JakubikWózek: Dasiu / Grzesiu FalbaMistrz oświetlenia: Paweł "Pawka" CichockiSFX: Janusz Bykowski / Tomek BykowskiDyżurni planu: Marcin „Mały” Paczkowski / Michał Pikus Kierowcy: Julek Szelągowski / Grzegorz KamolaStraż pożarna: Zbyszek „Zbychu” ZawiślakPodnośniki: Stanisław „Klimex” Klimek Catering: Dorota SzymańczakStatyści: Agencja AcordeonPostprodukcja: Jacek Obniski & Marcin Przymus / Film Garden Postprodukcja http://www.filmgarden.plAnimacja: Piotr Jan Wójcicki & Michał Karpisz / DRIFT WELL https://driftwellcom.myportfolio.comReżyser dźwięku/ efekty synchroniczne: Blazej Kafarski GŁOŚNO https://www.facebook.com/GLOSNO/Kompozytor: Marcin Wasilewski / Marcin Wasilewski TRIOhttps://www.facebook.com/marcinwasilewskitrio.official/Nagranie muzyki & mastering: Janek Smoczyński / TOKARNIAhttps://www.facebook.com/pages/Tokarnia-Music-Production/402656406462733Sprzęt kamerowy: Panavision Polska https://www.panavision.com/worldwide/panavision-polandSprzęt grip: G7 http://www.grip7.plSprzęt oświetleniowy: Piramida Film http://piramidafilm.euStedicam: KAY TV http://www.kajtv.com.plAgregat/ Garderoba: Hubert Wojciechowski DELTASamochody grające: Muzeum Motoryzacji http://muzeummotoryzacjiprl.plRekwizyty: http://www.rekwizytorniapraga.plLokacja: AWF http://www.awf.edu.plLokacja: Restauracja "Lotos" https://www.zomato.com/pl/warszawa/lotos-mokotów-warszawa*********************************************************************Polskie Stowarzyszenie Diabetyków http://diabetyk.org.plPartner kampanii: Ślimak Food Service http://slimak.com.plPartner kampanii: Film Produkcja http://www.filmprodukcja.com
Opublikowany przez Film Produkcja 23 kwietnia 2018
Celem szerzenia świadomości społecznej w zakresie niezdiagnozowanej cukrzycy typu 2, organizatorzy kampanii przygotowali internetowy i telewizyjny spot. „Niebezpieczny związek” – cukrzycy (Agata Buzek) oraz diabetyka ( Jacek Braciak) przedstawia dramatyczne skutki, jakie płyną z zaniedbanej sytuacji chorego. Zawał serca czy udar mózgu to jedne z poważniejszych powikłań cukrzycy.
Cukrzyca, to choroba, która często wynika z niezdrowego stylu życia, a niezdiagnozowana lub ignorowana czyni ogromne spustoszenie w organizmie. Dlatego w tle rozgrywającej się w relacji słyszymy słowa z biblijnego „Hymnu o miłości”.
„Nie czekaj, aż niezauważona zniszczy Twoje zdrowie” – apelują twórcy kampanii.
Autorami pomysłu oraz scenariusza spotu są Konrad Mikołajczyk i Antoni Ferency . Przy tworzeniu scenariusza pomagał Maciej „Kiko” Sobieraj. Produkcję zrealizowało studio Film Produkcja oraz Konrad Mikołajczyk, za postprodukcję odpowiada – Film Garden. Za nagranie muzyki i mastering odpowiadał Janek Smoczyński / TOKARNIA
Partnerami kampanii są Ślimak Food Service oraz Film Produkcja
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu