Kreacje / printy, Kampanie, Republika Południowej Afryki, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 18.11.2021
Nie bądź covidiotą
W ostatnich dwóch latach Covid-19 to jeden z najczęstszych tematów kampanii społecznych. Siłą rzeczy stał się także tematem tzw. agency self-promo, czyli autopromocji tworzonych z myślą o przyszłych klientach i kontrahentach.
Kampania Corona Awarness jest jednym z bardziej szokujących tego przykładów. Trzy filmy południowo-afrykańskiego oddziału agencji Havas zostały opatrzone hasłem: Jeśli nie nosisz maseczki, równie dobrze możesz robić to:
Nazwa kampanii:
Corona Awareness
Czas:
2020.9.29
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Republika Południowej Afryki
Nadawca:
Havas, South Africa
Media:
digital
Wykonawca:
Havas, South Africa
Hasło kampani:
Don’t be a #COVIDIOT
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie