Firma Nestle, producent karmy dla zwierząt Purina, jest partnerem prowadzonego przez Fundację Viva! programu Adopciaki.pl, dzięki któremu do tej pory 44 koty i psy znalazły nowy dom. Adopciaki to inicjatywa propagująca odpowiedzialną adopcję zwierząt. Na nowych miłośników czworonogów czeka kolejne kilkadziesiąt zwierząt przebadanych weterynaryjnie i behawiorystycznie.
Program wystartował we wrześniu i przez 3 miesiące objętych opieką zostało 41 psów i 70 kotów. Na stronie www.adopciaki.pl dostępna jest wyszukiwarka, pomagająca na podstawie cech osobowości, stylu życia i oczekiwań osoby myślącej o adopcji zwierzaka, dobrać pasującego do niej psa lub kota. Każde z wytypowanych zwierząt przebywa minimum od trzech tygodni w domu tymczasowym pod opieką i stałą obserwacją trenerów COAPE (doradców adopcyjnych). Zwierzę jest przebadane weterynaryjnie, zdiagnozowane behawiorystycznie i ma dopasowaną przez specjalistę dietetyki weterynaryjnej karmę Purina od Nestlé, która stanowi część pakietu adopcyjnego każdego Adopciaka. Przyszły opiekun wypełnia ankietę, odbywa rozmowę z doradcą, a także spotyka zwierzę tyle razy, ile potrzebuje.
„Micha dla zwierzaka, dom dla Adopciaka” to akcja zorganizowana przez Nestlė Purina. Jej celem było finansowe wsparcie programu Adopciaki.pl. W ramach tej akcji Nestle Purina przeznaczyła na wsparcie programu 1 proc. ze swojej sprzedaży zrealizowanej w okresie 1 września – 31 października br., tj. ponad 377 tys. zł. Akcję wspierali także partnerzy handlowi Nestlė Purina, m.in.: Alma, Aquael Zoo, Carrefour, Fera.pl, E.Leclerc, Makro, Maxi Zoo, Selgros Cash & Carry, Tesco. Na rzecz walki z bezdomnością zwierząt sieć Maxi Zoo udostępniła pro bono m.in. powierzchnię w sklepie, narzędzia digital i reklamę w Maxi Zoo Journal.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!