logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Nestlé przeciwko nadwadze
13.03.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Nestlé przeciwko nadwadze



Nestlé i Polski Związek Lekkiej Atletyki, przy wsparciu Ministerstwa Sportu i Turystyki, rozpoczynają akcję na rzecz przeciwdziałania nadwadze wśród młodzieży. Wspólnie przygotowują ofertę lekkoatletycznych zajęć dla dzieci połączonych z nauką o prawidłowo zbilansowanej diecie.

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zaleca dzieciom i młodzieży co najmniej 60 minut ruchu dziennie. Według badań, na które powołują się inicjatorzy akcji, w Polsce stosuje się do tego zaledwie, co czwarty 11-latek i co dziesiąty 17-latek. Raport OECD „Obesity up-date” podaje, że polskie dzieci tyją najszybciej w całej Europie, a 17% chłopców i 11% dziewcząt w wieku 7-18 lat w Polsce zmaga się z otyłością. 40% dzieci spędza przed komputerem i telewizorem minimum 3 godziny dziennie, zgodnie z danymi NIK z 2010 roku 19% uczniów szkół podstawowych i 24% uczniów gimnazjów nie ćwiczy na zajęciach WF, a jedna piąta uczniów szkół podstawowych i gimnazjów twierdzi, że zajęcia te nie są interesujące.

Program „Lekkoatletyka dla każdego!” przeznaczony jest dla uczniów szkół podstawowych: klas I-III i IV-VI oraz gimnazjów – w sumie weźmie w nim udział około 85 000 dzieci z całej Polski. Wiedza przekazywana w programie będzie dostosowana do wieku i możliwości dzieci. Dla dzieci klas I-III przewidziano ofertę zabaw lekkoatletycznych połączonych z podstawami zdrowego odżywiania, a dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej i gimnazjum oprócz nieco bardziej zaawansowanych lekcji żywieniowych, zaplanowano treningi i zawody lekkoatletyczne. Program prowadzony jest pod okiem przeszkolonych nauczycieli, instruktorów i trenerów.

Program w 2015 roku będzie realizowany przez 16 Ośrodków Lekkiej Atletyki (OLA) i 51 Ośrodków Kids’ Athletics (OKA).








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek