Nestlé Polska włączy się w obchody Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości (ang. Global Entrepreneurship Week). Są to odbywające się każdego roku w prawie 150 krajach na całym świecie warsztaty, spotkania i inne wydarzenia na rzecz promowania aktywnej postawy wobec życia, rozwoju i podejmowania biznesowych inicjatyw.
Od 17 listopada przez tydzień pracownicy Nestlé będą propagować przedsiębiorczość, dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem pod hasłem „Współpraca się opłaca!”. Każdego dnia firma prezentować będzie inne studium przypadku promujące przedsiębiorczość i pokazujące jakie wymierne korzyści może przynieść aktywna biznesowa i życiowa postawa. Na Facebookowym profilu Nestlé odbędą się konkursy, a pracownicy i goście odwiedzający siedzibę firmy w Warszawie będą mogli zrobić sobie zdjęcia „przybijając piątkę” w ramach akcji “Hi5”.
Ogólnopolskim koordynatorem Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Polsce jest Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, która prowadzi szereg działań na rzecz stworzenia jak najszerszej koalicji organizacji, instytucji i osób, które angażują się w popularyzację idei przedsiębiorczości. Więcej informacji o samej inicjatywie oraz aktywnościach, z których można skorzystać od 17 listopada w całej Polsce znajduje się na www.tydzienprzedsiebiorczosci.pl.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie