Nestlé Polska włączy się w obchody Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości (ang. Global Entrepreneurship Week). Są to odbywające się każdego roku w prawie 150 krajach na całym świecie warsztaty, spotkania i inne wydarzenia na rzecz promowania aktywnej postawy wobec życia, rozwoju i podejmowania biznesowych inicjatyw.
Od 17 listopada przez tydzień pracownicy Nestlé będą propagować przedsiębiorczość, dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem pod hasłem „Współpraca się opłaca!”. Każdego dnia firma prezentować będzie inne studium przypadku promujące przedsiębiorczość i pokazujące jakie wymierne korzyści może przynieść aktywna biznesowa i życiowa postawa. Na Facebookowym profilu Nestlé odbędą się konkursy, a pracownicy i goście odwiedzający siedzibę firmy w Warszawie będą mogli zrobić sobie zdjęcia „przybijając piątkę” w ramach akcji “Hi5”.
Ogólnopolskim koordynatorem Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Polsce jest Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, która prowadzi szereg działań na rzecz stworzenia jak najszerszej koalicji organizacji, instytucji i osób, które angażują się w popularyzację idei przedsiębiorczości. Więcej informacji o samej inicjatywie oraz aktywnościach, z których można skorzystać od 17 listopada w całej Polsce znajduje się na www.tydzienprzedsiebiorczosci.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy