logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Nestlé dla współpracy
13.11.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Nestlé dla współpracy



Nestlé Polska włączy się w obchody Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości (ang. Global Entrepreneurship Week). Są to odbywające się każdego roku w prawie 150 krajach na całym świecie warsztaty, spotkania i inne wydarzenia na rzecz promowania aktywnej postawy wobec życia, rozwoju i podejmowania biznesowych inicjatyw.

Od 17 listopada przez tydzień pracownicy Nestlé będą propagować przedsiębiorczość, dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem pod hasłem „Współpraca się opłaca!”. Każdego dnia firma prezentować będzie inne studium przypadku promujące przedsiębiorczość i pokazujące jakie wymierne korzyści może przynieść aktywna biznesowa i życiowa postawa. Na Facebookowym profilu Nestlé odbędą się konkursy, a pracownicy i goście odwiedzający siedzibę firmy w Warszawie będą mogli zrobić sobie zdjęcia „przybijając piątkę” w ramach akcji “Hi5”.

Ogólnopolskim koordynatorem Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Polsce jest Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, która prowadzi szereg działań na rzecz stworzenia jak najszerszej koalicji organizacji, instytucji i osób, które angażują się w popularyzację idei przedsiębiorczości. Więcej informacji o samej inicjatywie oraz aktywnościach, z których można skorzystać od 17 listopada w całej Polsce znajduje się na www.tydzienprzedsiebiorczosci.pl.

 
 







10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek