logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Ekologia i środowisko
   ──────  27.11.2014

Neonowe stopy prowadzą do lasu

Your browser does not support the video tag.


Niewinne oczy spoglądają zza stosu liści. Ukryty w nich jeż o imieniu Harry musiał przystosować się do życia w miejskiej dżungli. Nagle zwierzę dostrzega fosforyzujące ślady i postanawia za nimi podążyć. Tym sposobem dociera do lasu, czyli miejsca, które wydaje się przyjaznym terenem do życia. W dodatku odnajduje tam miłość swojego życia. 

Betonowe bloki i ruchliwe drogi stały się normalnym otoczeniem człowieka. Niestety nie jest to odpowiednia przestrzeń dla pozostałych istot zamieszkujących ziemię. Urbanizacja zdaje się być szczególnie niebezpieczna dla małych żyjątek, jakimi są jeże – przekonuje kampania "Saving Harry" ("Chronić Harry’ego"). Twórcy akcji, prowadzonej na terenie Wielkiej Brytanii, unaoczniają problem, podając że od 1950 roku liczba jeży w UK spadła z 30 mln do 1 mln. Przewiduje się, że w obliczu rozwoju miast do 2025 roku ich populacja na terenie Wielkiej Brytanii może całkowicie zniknąć.

Kampania ma na celu zebranie środków na działalność organizacji Wildlife Aid (zajmującą się ochroną i opieką nad zwierzętami), w tym przypadku sprawa dotyczy jeży. Symbolem organizacji są białe stopy, takie same, jakie można dostrzec na animacji – to one dały Harry’emu nową przestrzeń do życia.

Akcja prowadzona jest za pomocą nagrania umieszczonego w serwisie Vimeo.com. Na szczególną uwagę zasługuje sposób wykonania animacji. Można dostrzec duży wkład artystyczny jej twórców pod względem realizacji graficznej. Interesujący jest także scenariusz, przywołujący na myśl opowieść czy też baśń, mimo że oparty na prostej narracji, wciąga odbiorcę, także dzięki klimatycznej oprawie muzycznej. Piosenka użyta w nagraniu – "I’m Seeing Stars" ("Widzę Gwiazdy") – jest dostępna w serwisie iTunes, a każde pobranie utworu ze strony wspiera finansowo organizację.

Joanna Suchorowiec


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Saving Harry
Czas:
2014.10.6
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Wildlife Aid
Media:
Internet
Adresaci:
Osoby zainteresowane ochroną środowiska, w szczególności mieszkańcy miast





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek