Trzy popękane twarze – młodego chłopaka, dziewczyny i starszego mężczyzny – przekonują, że bez wody ludzie usychają. Namawiają, by ją oszczędzać i tym samym „nawodnić historię”.
Brak wody okazuje się coraz poważniejszym problemem w stosunkach międzynarodowych. Według raportów ONZ z roku na roku rośnie liczba osób, którzy się z nim borykają. Nic więc dziwnego, że stał się częstym tematem kampanii społecznych.
Kampanię organizacji Ouro Azul firmują trzy popękane, wysuszone ludzkie twarze. Korespondują one z hasłem kampanii: „When the water goes, we dry. Save the water. Irrigate our history” („Gdy brakuje wody, usychamy. Oszczędzaj wodę. Nawodnij naszą historię”). Twórcy nie epatują obrazami afrykańskiej pustyni, zardzewiałej studni i ustawiającej się do niej kolejki dzieci z wiadrami. Spękane twarze ludzi mają jednak udowodnić, że nie tylko dla ryb woda jest niezbędna do życia.
Ouro Azul to brazylijska organizacja zajmująca się promującą oszczędzania wody.
Gabriela Będkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.05.2022
Zasłonka w zebrę
-
25.05.2022
Bezprawne prawa
-
25.05.2022
Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
-
24.05.2022
Głos w obronie zwierząt
-
23.05.2022
Telefon prawdziwego zaufania
-
19.05.2022
Z punktu widzenia psa przewodnika