Trzy popękane twarze – młodego chłopaka, dziewczyny i starszego mężczyzny – przekonują, że bez wody ludzie usychają. Namawiają, by ją oszczędzać i tym samym „nawodnić historię”.
Brak wody okazuje się coraz poważniejszym problemem w stosunkach międzynarodowych. Według raportów ONZ z roku na roku rośnie liczba osób, którzy się z nim borykają. Nic więc dziwnego, że stał się częstym tematem kampanii społecznych.
Kampanię organizacji Ouro Azul firmują trzy popękane, wysuszone ludzkie twarze. Korespondują one z hasłem kampanii: „When the water goes, we dry. Save the water. Irrigate our history” („Gdy brakuje wody, usychamy. Oszczędzaj wodę. Nawodnij naszą historię”). Twórcy nie epatują obrazami afrykańskiej pustyni, zardzewiałej studni i ustawiającej się do niej kolejki dzieci z wiadrami. Spękane twarze ludzi mają jednak udowodnić, że nie tylko dla ryb woda jest niezbędna do życia.
Ouro Azul to brazylijska organizacja zajmująca się promującą oszczędzania wody.
Gabriela Będkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu