logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Nauka empatii w szkolnej ławce
16.11.2016
Tematy: Wydarzenia

Nauka empatii w szkolnej ławce



Kulczyk Foundation w warszawskim Centrum Olimpijskim zorganizowała Forum Eksperckie pod patronatem UNICEF Polska i Rzecznika Praw Dziecka, w całości poświęcone empatii.

Forum Eksperckie dla nauczycieli i wychowawców „Wiem. Czuję… Pomagam! Empatia w szkole” to część strategii edukacyjnej Kulczyk Foundation. Rozmawiamy z uczestnikami i zaproszonymi gośćmi o znaczeniu empatii w rozwoju dziecka, a za chwilę pedagodzy otrzymają przygotowane przez ekspertów inspiracje do zajęć z dziećmi i młodzieżą o tej samej nazwie –„Wiem. Czuję… Pomagam!”. To 16 scenariuszy lekcji o empatii, znaczeniu edukacji, problemach globalnych. 8 dla uczniów w wieku 9-12 lat i 8 dla uczniów w wieku 13-16 lat. Trwają już zapisy. Bezpłatnie będziemy wysyłać scenariusze do wszystkich tych nauczycieli i wychowawców, które zadeklarują taką chęć – tłumaczy Marta Schmude-Olczak, Dyrektor Zarządzająca Kulczyk Foundation.

Specjalnymi gośćmi Forum Eksperckiego byli: Marek Michalak, Rzecznik Praw Dziecka, Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska oraz Jan Englert, Dyrektor Artystyczny Teatru Narodowego, który mówił o znaczeniu dialogu jako podstawie porozumienia między ludźmi. Program Forum zamknęło spotkanie z Nigisti Gebreslassie Abreha, założycielką organizacji YenegeTesfa (Hope for Tomorrow) – Breaking the Cycle. Organizacja ta prowadzi w Etiopii między innymi 6 domów dla ponad 80 dzieci, w tym schronisko dla dziewcząt, które są sierotami, pochodzą z ubogich rodzin lub doświadczyły przemocy.

Wszystkie szczegóły dotyczące konferencji znajdują się na stronie www.wiemczujepomagam.pl. Kulczyk Foundation prowadzi też zapisy na bezpłatne scenariusze zajęć „Wiem. Czuję… Pomagam!”. Do zeszytów ze scenariuszami dołączona jest płyta z materiałami multimedialnymi. Scenariusze można zamówić wysyłając maila z tytułem „Scenariusze” na adres edukacja@kulczykfoundation.org.pl i wypełniając otrzymany w odpowiedzi formularz zamówienia.

Projekty Kulczyk Foundation to m.in. program wsparcia systemu żywienia dzieci w Polsce „Żółty Talerz” oraz telewizyjny cykl edukacyjny „Efekt Domina” i związane z nim akcje pomocowe.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek