Jeśli ludzie nie zlikwidują źródeł zanieczyszczeń atmosfery powodujących niekorzystne zmiany klimatu, natura zrobi to za nich. Tak brzmi przesłanie kampanii outdoorowej przeprowadzonej przez WWF w sierpniu 2007 roku w Republice Południowej Afryki. Korek samochodowy i kominy fabryczne, z których zamiast dymu i spalin wydobywają się bąbelki wody, ponieważ są całkowicie zalane wodą, oraz hasło “If we don’t stop global warming, nature will” to opis kreacji przygotowanej przez Ogilvy South Arfica.
Celem kampanii było zwrócenie uwagi odbiorców na problem rosnącej emisji gazów cieplarnianych do atmosfery w krajach rozwijających się.
Prosta i czytelna kampania stosuje znane powszechnie skojarzenia. Niczym nadmiernie nie zaskakuje świadomego odbiorcy, natomiast jest skuteczna w informowaniu odbiorców nieświadomych zagrożeń, którzy nadal stanowią większość, nie tylko w takich krajach, jak RPA.
b.p.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.12.2023
Cały świat na tym korzysta
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Cisza aż dudni
-
23.11.2023
DeepSteki