Jeśli ludzie nie zlikwidują źródeł zanieczyszczeń atmosfery powodujących niekorzystne zmiany klimatu, natura zrobi to za nich. Tak brzmi przesłanie kampanii outdoorowej przeprowadzonej przez WWF w sierpniu 2007 roku w Republice Południowej Afryki. Korek samochodowy i kominy fabryczne, z których zamiast dymu i spalin wydobywają się bąbelki wody, ponieważ są całkowicie zalane wodą, oraz hasło “If we don’t stop global warming, nature will” to opis kreacji przygotowanej przez Ogilvy South Arfica.
Celem kampanii było zwrócenie uwagi odbiorców na problem rosnącej emisji gazów cieplarnianych do atmosfery w krajach rozwijających się.
Prosta i czytelna kampania stosuje znane powszechnie skojarzenia. Niczym nadmiernie nie zaskakuje świadomego odbiorcy, natomiast jest skuteczna w informowaniu odbiorców nieświadomych zagrożeń, którzy nadal stanowią większość, nie tylko w takich krajach, jak RPA.
b.p.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
02.10.2024
Pomarańcza
-
02.10.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
01.10.2024
Same nie znikną
-
30.09.2024
Książka jest znacznie lepsza
-
29.09.2024
…z wyjątkiem uważnego kierowcy