W zeszłym tygodniu dziennikarze, aktorzy oraz ambasadorka Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce Natalia Kukulska wyszli na ulice Warszawy, aby zaangażować mieszkańców stolicy w pomoc podopiecznym stowarzyszenia – potrzebującym dzieciom.
Każdy w wybrany sposób próbował zwrócić uwagę przechodniów wysyłając świąteczny sygnał SOS z zaszyfrowanymi potrzebami dzieci. Dorota Gardias miała tablice graficzne, Tomek Mandes posługiwał się gestem, Arek Janiczek próbował wykorzystać światło, a Natalia Kukulska dźwięk.
Akcja miała skłonić do refleksji nad tym, że w Polsce jest 78 tysięcy dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej. Stowarzyszenie SOS w ramach kampanii „Świąteczny sygnał SOS” chce zachęcić do wsparcia w zapewnieniu rodzinnych świąt Bożego Narodzenia swoim podopiecznym. Zebrane podczas kampanii fundusze zostaną w całości przeznaczone dla dzieci z SOS wiosek Dziecięcych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
03.03.2023
YC x NGO – trwa nabór na konkurs!
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski