Wczoraj, pierwszego dnia kalendarzowej wiosny na warszawskim Polu Mokotowskim Natalia Kukulska ze swoim chórem z programu telewizyjnego „Bitwa na Głosy”, młodzież z warszawskich szkół i inni przyjaciele SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce wzięli udział w akcji „Namalujmy dzieciom lepszą przyszłość”.
Za sprawą uczestników imprezy dwa puste billboardy zamieniły się w wiosenne słoneczne plakaty zachęcające do przekazywania 1% podatku na rzecz porzuconych i osieroconych dzieci, podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Do malowania zagrzewał chór Natalii Kukulskiej i zespół muzyków z Pracowni 13 bębnów. Pracami kierował grafficiarz Darek Paczkowski. Efekty pracy można podziwiać przy Polu Mokotowskim w Warszawie, naprzeciwko SGH. Billboardy będą tam wisieć do końca miesiąca.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
01.10.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów