Wczoraj, pierwszego dnia kalendarzowej wiosny na warszawskim Polu Mokotowskim Natalia Kukulska ze swoim chórem z programu telewizyjnego „Bitwa na Głosy”, młodzież z warszawskich szkół i inni przyjaciele SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce wzięli udział w akcji „Namalujmy dzieciom lepszą przyszłość”.
Za sprawą uczestników imprezy dwa puste billboardy zamieniły się w wiosenne słoneczne plakaty zachęcające do przekazywania 1% podatku na rzecz porzuconych i osieroconych dzieci, podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Do malowania zagrzewał chór Natalii Kukulskiej i zespół muzyków z Pracowni 13 bębnów. Pracami kierował grafficiarz Darek Paczkowski. Efekty pracy można podziwiać przy Polu Mokotowskim w Warszawie, naprzeciwko SGH. Billboardy będą tam wisieć do końca miesiąca.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.09.2023
Dzień Polskiej Muzyki – 1 października rozgłośnie będą grały tylko polskie utwory
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji