logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nasz najlepszy przyjaciel
17.07.2009
Tematy: Kampanie, Francja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Nasz najlepszy przyjaciel



Wyjście na spacer z prezerwatywą ma przekonać do obdarzenia jej specjalnym uczuciem. Młoda artystka Sofia Proisylesnik, studentka francuskiej elitarnej szkoły graficznej, stworzyła dwie kreacje, które zostały wykorzystane do najnowszej kampanii prewencyjnej przeciw AIDS.

Miasto Paryż głosiło konkurs dla studentów drugiego roku w l’École Professionnelle Supérieure d’Arts graphiques et d’Architecture de la Ville de Paris (EPSAA; Wyższa Profesjonalna Szkoła Sztuk Graficznych i Architektury w Paryżu) na kreację zachęcającą do stosowania prezerwatyw. Spośród 30 młodych twórców, którzy nadesłali swoje prace, zwyciężyła Sofia Proisylesnik, która podeszła do tematu bez zbędnego moralizatorstwa, za to z dużą dawką humoru. Plakaty w dwóch wersjach – damskiej i męskiej – pojawiły się 15 lipca w 880 punktach miasta.
M. Kryńska



Nazwa kampanii:
Le meilleur ami
Czas:
2009.7.15 - 2009.7.31
Nadawca:
Ville de Paris
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Sofia Proisylesnik
Adresaci:
Młodzi mieszkańcy Paryża
Hasło kampani:
Le meilleur ami de l’homme (Najlepszy przyjaciel mężczyzny)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek