logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Narkotyk z ukrycia
08.06.2009
Tematy: Kreacje / printy

Narkotyk z ukrycia



Od wielu lat różne organizacje i instytucje podejmują działania mające na celu ostrzeżenie ludzi przed rozmaitymi uzależnieniami. Kolejną taką akcję podjęła w kwietniu 2009 roku kanadyjska organizacja zdrowotna Bellwood Health Services, zajmująca się prowadzeniem terapii dla nałogowców. Na jej zlecenie agencja Doner Canada przygotowała serię reklam „Hidden addiction”, na których gry hazardowe skojarzone zostały z narkotykami. Kreski na planszy ruletki przedstawiono jako narkotyczny proszek do wdychania, z karty do gry sporządzony został skręt do spalania narkotyku, zaś kości do gry wysypują się niczym tabletki z fiolki na lekarstwa.

Kreacja ta miała na celu ostrzeżenie, że hazard wciąga jak narkotyki i jak one uzależnia. Pewnym minusem kampanii jest zignorowanie faktu, że niektórych hazardzistów uzależnia przeżywany dreszczyk emocji związany z ryzykiem, a narkotyki mogą być postrzegane jako spotęgowanie tego ryzyka i zwiększenie emocji. Kampania może zatem równie dobrze przestrzec przed nałogiem hazardowym, jak przyczynić się do połączenia go z nałogiem narkotycznym.
M. Durda








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek