logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Naloty na Aleppo a Kim Kardashian
30.11.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie

Naloty na Aleppo a Kim Kardashian

Your browser does not support the video tag.


Nowy smartfon a podpisanie CETA, dramat uchodźców a plotki o Kim Kardashian, sytuacja dzieci z Aleppo a dzieci Brada Pitta i Angeliny Jolie… dziennikarz decyduje, jakie informacje trafią na główne strony dzienników, o jakich wspomni się później, a jakie zostaną w ogóle pominięte. Wybiera to, co "się czyta" i "o czym mówi świat", przyznając, że odpowiada za "cały ten syf". Kim jest, w jakiej redakcji pracuje? Internauta, który ogląda spot na komputerze, jako odpowiedź na te pytania widzi własną twarz, która odbija się w monitorze. 

Internetowy film ma na celu uświadomienie odbiorcom, że także oni w dużej mierze odpowiadają za kształt medialnych przekazów i podejmowane tematy, a wartościowe materiały nie spełnią swojej funkcji, jeśli nie spotkają się z zainteresowaniem. Kampanię "Jestem Dziennikarzem" przygotowało stowarzyszenie MediaTory, organizator plebiscytu MediaTory, w którym o przyznaniu nagród dla dziennikarzy decydują studenci dziennikarstwa z polskich uczelni.  Kreację opracował Marcin Sikorski, copywriter i współprowadzący serwis „Nagłówki nie do ogarnięcia”, prezes MediaTorów w latach 2007–2011. Produkcją i montażem spotu zajęli się Kamerdynerzy. W spocie wystąpił Michał Chołka.

W tym roku ma miejsce 10. edycja konkursu, gala finałowa odbędzie się 3 grudnia.



Nazwa kampanii:
Jestem dziennikarzem
Czas:
2016.11.29
Nadawca:
Stowarzyszenie MediaTory
Media:
Internet
Wykonawca:
Marcin Sikorski, Kamerdynerzy
Adresaci:
Odbiorcy mediów





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek