Naloty na Aleppo a Kim Kardashian
Nowy smartfon a podpisanie CETA, dramat uchodźców a plotki o Kim Kardashian, sytuacja dzieci z Aleppo a dzieci Brada Pitta i Angeliny Jolie… dziennikarz decyduje, jakie informacje trafią na główne strony dzienników, o jakich wspomni się później, a jakie zostaną w ogóle pominięte. Wybiera to, co "się czyta" i "o czym mówi świat", przyznając, że odpowiada za "cały ten syf". Kim jest, w jakiej redakcji pracuje? Internauta, który ogląda spot na komputerze, jako odpowiedź na te pytania widzi własną twarz, która odbija się w monitorze.
Internetowy film ma na celu uświadomienie odbiorcom, że także oni w dużej mierze odpowiadają za kształt medialnych przekazów i podejmowane tematy, a wartościowe materiały nie spełnią swojej funkcji, jeśli nie spotkają się z zainteresowaniem. Kampanię "Jestem Dziennikarzem" przygotowało stowarzyszenie MediaTory, organizator plebiscytu MediaTory, w którym o przyznaniu nagród dla dziennikarzy decydują studenci dziennikarstwa z polskich uczelni. Kreację opracował Marcin Sikorski, copywriter i współprowadzący serwis „Nagłówki nie do ogarnięcia”, prezes MediaTorów w latach 2007–2011. Produkcją i montażem spotu zajęli się Kamerdynerzy. W spocie wystąpił Michał Chołka.
W tym roku ma miejsce 10. edycja konkursu, gala finałowa odbędzie się 3 grudnia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS
-
25.10.2024
(Złe) spojrzenia
-
24.10.2024
O rzut beretem