Naloty na Aleppo a Kim Kardashian
Nowy smartfon a podpisanie CETA, dramat uchodźców a plotki o Kim Kardashian, sytuacja dzieci z Aleppo a dzieci Brada Pitta i Angeliny Jolie… dziennikarz decyduje, jakie informacje trafią na główne strony dzienników, o jakich wspomni się później, a jakie zostaną w ogóle pominięte. Wybiera to, co "się czyta" i "o czym mówi świat", przyznając, że odpowiada za "cały ten syf". Kim jest, w jakiej redakcji pracuje? Internauta, który ogląda spot na komputerze, jako odpowiedź na te pytania widzi własną twarz, która odbija się w monitorze.
Internetowy film ma na celu uświadomienie odbiorcom, że także oni w dużej mierze odpowiadają za kształt medialnych przekazów i podejmowane tematy, a wartościowe materiały nie spełnią swojej funkcji, jeśli nie spotkają się z zainteresowaniem. Kampanię "Jestem Dziennikarzem" przygotowało stowarzyszenie MediaTory, organizator plebiscytu MediaTory, w którym o przyznaniu nagród dla dziennikarzy decydują studenci dziennikarstwa z polskich uczelni. Kreację opracował Marcin Sikorski, copywriter i współprowadzący serwis „Nagłówki nie do ogarnięcia”, prezes MediaTorów w latach 2007–2011. Produkcją i montażem spotu zajęli się Kamerdynerzy. W spocie wystąpił Michał Chołka.
W tym roku ma miejsce 10. edycja konkursu, gala finałowa odbędzie się 3 grudnia.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
