Książkowi kontrolerzy sprawdzali pasażerów komunikacji miejskiej w Poznaniu. Zamiast jednak odpytywać podróżnych ze znajomości lektur, wręczali im fragmenty książek i zapraszali do bibliotek i księgarń. Na tramwajach pojawiły się hasła zachęcające do czytania podczas podróży do pracy czy szkoły. Elementami kampanii były także plakaty na przystankach i wewnątrz pojazdów. Akcja „Miejskie Podróże Książkowe” (nazwa nawiązuje do Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego) miała na celu zachęcenie poznaniaków do wykorzystywania czasu spędzanego w komunikacji miejskiej na czytanie. Spędzając w tramwajach czy autobusach 20 minut dziennie, można przeczytać dziesięć książek rocznie – wynika z szacunków inicjatora kampanii, Fundacji Bookarest.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Highway to Hell*
-
02.09.2024
Strefa wojny czy przeciętny dom?
-
01.09.2024
Soap Me Up
-
30.08.2024
Bezdomność boli wystarczająco