29 października 2014 w Warszawie odbędzie się konferencja „INDEKS BI-NGO, czyli komunikacja działań społecznych w Internecie 500 największych firm w Polsce”.
W Polsce od kilku lat idea odpowiedzialnego biznesu zyskuje na znaczeniu, jednak zdaniem inicjatorów badania pozostaje wiele do zrobienia w obszarze komunikacji – są firmy które o swoich działaniach nie informują bądź robią to niepełnie lub niezrozumiale, są też jednak takie, które czynią to wyczerpująco i przejrzyście.
Odpowiedzi na pytanie, jaki jest obraz komunikacji działań społecznych największych firm, udzielić mają wyniki badania INDEKS BI-NGO, których ogłoszenie będzie główną częścią organizowanego przez SGS kolejnego spotkania. To piąta edycja cyklicznego badania sposobu komunikacji w obszarze CSR i zaangażowania społecznego wśród 500 największych polskich firm według rankingu dziennika „Rzeczpospolita”. Ponadto uczestnicy będą mogli poznać branże, które najlepiej i najefektywniej komunikują o zaangażowaniu społecznym na swoich stronach internetowych, sposoby komunikacji na temat CSR w mediach społecznościowych oraz aktualne trendy w komunikacji działań społecznych największych polskich firm w internecie.
W trakcie spotkania organizatorzy zaproszą uczestników do dyskusji nt. skutecznej komunikacji oraz na dwa równoległe warsztaty, z których jeden poświęcony będzie efektywnemu wykorzystaniu mediów społecznościowych do komunikowania działań społecznych i angażowania w nie innych, a drugi – budowaniu polityki dobrego sąsiedztwa oraz mierzeniu i komunikowaniu wpływu społecznego na poziomie lokalnym.
Badanie objęło analizę informacji na stronach internetowych firm oraz w mediach społecznościowych. Badanie zostało przeprowadzone w okresie od 25 sierpnia do 8 września 2014. w oparciu o Listę 500 największych firm wg dziennika „Rzeczpospolita” opublikowaną 23 kwietnia br. Badanie na zlecenie SGS przeprowadziła Pracownia Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia”. Partnerem badania są Orange Polska i Polpharma.
Więcej informacji znajduje się na stronie www.doradztwocsr.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska