logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  23.10.2014

Największe polskie firmy o swoich działaniach społecznych



29 października 2014 w Warszawie odbędzie się konferencja „INDEKS BI-NGO, czyli komunikacja działań społecznych w Internecie 500 największych firm w Polsce”. 

W Polsce od kilku lat idea odpowiedzialnego biznesu zyskuje na znaczeniu, jednak zdaniem inicjatorów badania pozostaje wiele do zrobienia w obszarze komunikacji – są firmy które o swoich działaniach nie informują bądź robią to niepełnie lub niezrozumiale, są też jednak takie, które czynią to wyczerpująco i przejrzyście.

Odpowiedzi na pytanie, jaki jest obraz komunikacji działań społecznych największych firm, udzielić mają wyniki badania INDEKS BI-NGO, których ogłoszenie będzie główną częścią organizowanego przez SGS kolejnego spotkania. To piąta edycja cyklicznego badania sposobu komunikacji w obszarze CSR i zaangażowania społecznego wśród 500 największych polskich firm według rankingu dziennika „Rzeczpospolita”. Ponadto uczestnicy będą mogli poznać branże, które najlepiej i najefektywniej komunikują o zaangażowaniu społecznym na swoich stronach internetowych, sposoby komunikacji na temat CSR w mediach społecznościowych oraz aktualne trendy w komunikacji działań społecznych największych polskich firm w internecie.

W trakcie spotkania organizatorzy zaproszą uczestników do dyskusji nt. skutecznej komunikacji oraz na dwa równoległe warsztaty, z których jeden poświęcony będzie efektywnemu wykorzystaniu mediów społecznościowych do komunikowania działań społecznych i angażowania w nie innych, a drugi – budowaniu polityki dobrego sąsiedztwa oraz mierzeniu i komunikowaniu wpływu społecznego na poziomie lokalnym.

Badanie objęło analizę informacji na stronach internetowych firm oraz w mediach społecznościowych. Badanie zostało przeprowadzone w okresie od 25 sierpnia do 8 września 2014. w oparciu o Listę 500 największych firm wg dziennika „Rzeczpospolita” opublikowaną 23 kwietnia br. Badanie na zlecenie SGS przeprowadziła Pracownia Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia”. Partnerem badania są Orange Polska i Polpharma.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.doradztwocsr.pl.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek