logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Meksyk, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą
   ──────  24.04.2015

Najtrudniej jest zobaczyć z bliska

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Prawie niezauważalne rozmyte kontury postaci osób dorosłych i dzieci pokazują sceny, na które bardzo trudno jest patrzeć. Zachowania przedstawione w spocie na początku wydają się być normalnymi oznakami czułości, jednak gdy przekraczane są granice, a reakcją jest duża niechęć dzieci, staje się jasne, że nie są to naturalne sceny rodzinne, ale przypadki molestowania seksualnego popełniane przez najbliższych. Takie incydenty są najtrudniejsze do wykrycia i jednocześnie najtrudniejsze do zaakceptowania. Kampania pod tytułem "Hard to see" ("Trudne do zauważenia") zwraca uwagę na problem przemocy seksualnej w rodzinie. Nadużycia tego rodzaju są bardzo rzadko raportowane, ale jednocześnie stanowią największy odsetek wśród spraw dotyczących molestowania dzieci. 80% tego typu przestępstw popełniają osoby z najbliższego otoczenia ofiary.

Spot został zrealizowany przez agencję Publicis México na rzecz fundacji DIF Zapopan, która zajmuje się promowaniem i wdrażaniem polityki socjalnej opartej na równości, odpowiedzialności i dbałości o poszanowanie praw człowieka. Postaci występujące w reklamie są zredukowane do prawie niezauważalnych cieni, jednak sceny przedstawione w spotach niosą ze sobą bardzo czytelny i silny przekaz, który wzbudza dużo emocji. Kampania Hard to see ma zachęcać do zwrócenia większej uwagi na problem nadużyć, których dopuszczają się członkowie rodziny.

Sandra Sych


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Hard to see
Czas:
2015.4.8
Tematy:
Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą
Kraje:
Meksyk
Nadawca:
DIF Zapopan
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Publicis México
Adresaci:
Osoby z otoczenia dzieci molestowanych seksualnie
Hasło kampani:
Some things are hard to see. 80% of sexual child abuse cases are perpetrated by a close relative. Help us stop this. (Niektóre rzeczy ciężko jest zauważyć. 80% nadużyć seksualnych wobec dzieci jest popełnianych przez członów najbliższej rodziny. Pomóż nam to zatrzymać)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek