Najtrudniej jest zobaczyć z bliska
Prawie niezauważalne rozmyte kontury postaci osób dorosłych i dzieci pokazują sceny, na które bardzo trudno jest patrzeć. Zachowania przedstawione w spocie na początku wydają się być normalnymi oznakami czułości, jednak gdy przekraczane są granice, a reakcją jest duża niechęć dzieci, staje się jasne, że nie są to naturalne sceny rodzinne, ale przypadki molestowania seksualnego popełniane przez najbliższych. Takie incydenty są najtrudniejsze do wykrycia i jednocześnie najtrudniejsze do zaakceptowania. Kampania pod tytułem "Hard to see" ("Trudne do zauważenia") zwraca uwagę na problem przemocy seksualnej w rodzinie. Nadużycia tego rodzaju są bardzo rzadko raportowane, ale jednocześnie stanowią największy odsetek wśród spraw dotyczących molestowania dzieci. 80% tego typu przestępstw popełniają osoby z najbliższego otoczenia ofiary.
Spot został zrealizowany przez agencję Publicis México na rzecz fundacji DIF Zapopan, która zajmuje się promowaniem i wdrażaniem polityki socjalnej opartej na równości, odpowiedzialności i dbałości o poszanowanie praw człowieka. Postaci występujące w reklamie są zredukowane do prawie niezauważalnych cieni, jednak sceny przedstawione w spotach niosą ze sobą bardzo czytelny i silny przekaz, który wzbudza dużo emocji. Kampania Hard to see ma zachęcać do zwrócenia większej uwagi na problem nadużyć, których dopuszczają się członkowie rodziny.
Sandra Sych
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji