logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Najlepszy przyjaciel od piersi roku 2012
05.10.2012
Tematy: Wydarzenia

Najlepszy przyjaciel od piersi roku 2012



Zwycięzcą pierwszej edycji plebiscytu pod hasłem „Doceńmy Przyjaciół od Piersi” został dr Jarosław Stanek – ginekolog. – Nie dawano mi szans, a on ani przez chwilę nie pozwolił mi zwątpić w siebie, dodawał mi pozytywnej energii do walki z chorobą. Zmotywował mnie do spojrzenia na życie w inny sposób. To on natchnął mnie energią do działania – uzasadnia zgłaszająca go pcajentka. Dr Stanek nie tylko zatroszczył się o wykonanie wszystkich badań, ale był również obecny przy stole operacyjnym pilnując, aby chirurdzy zrobili co tylko możliwe dla uratowania piersi. Lekarz został uhonorowany statuetką „Przyjaciela od Piersi” podczas gali 25-lecia istnienia Warszawskich Amazonek.

Plebiscyt pod hasłem „Doceńmy Przyjaciół od Piersi” został zorganizowany przez Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum (organizator polskiej edycji kampanii Breast Friends – Przyjaciele od Piersi), przy współpracy z Roche Polska oraz Stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny i Fundacją Onkologiczną DUM SPIRO SPERO. Plebiscyt ten został ogłoszony z myślą o chorych na raka piersi, którzy chcieli podziękować osobom pomagającym im w najtrudniejszych chwilach związanych z walką o zdrowie. Celem Plebiscytu było także pokazanie społeczeństwu pozytywnych zachowań jako wzorca postępowania wobec pacjentów onkologicznych.

– Wiele zgłoszonych do Plebiscytu historii zasłużyło na wyróżnienie – wspomina Elżbieta Kozik, prezes Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa-Centrum. – Długo będziemy pamiętać historię Barbary (woj. śląskie), która pomagała zarówno w czynnościach codziennych jak i w zdobywaniu wiedzy na temat typów raka piersi, co pozwoliło zastosować właściwe leczenie, opowieść o dr n. med. Piotrze Kędzierawskim (woj. świętokrzyskie), który potrafi rozmawiać z pacjentami i ich rodzinami nawet w najgorszych chwilach ich życia, czy też o dr Bogumile Czartoryskiej-Arłukowicz (woj. podlaskie) od lat zaangażowanej w walkę z rakiem piersi, znanej jako „lekarz z sercem po właściwej stronie”.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek