logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  05.12.2012

Najlepsze raporty społeczne wybrane



3 grudnia br. w Ministerstwie Gospodarki odbyła się konferencja na temat raportowania społecznego. Podczas konferencji ogłoszone zostały wyniki konkursu Raporty Społeczne 2012.

Raporty Społeczne 2012 to konkurs na najlepiej sporządzony raport dotyczący kwestii społecznych i zrównoważonego rozwoju. Celem inicjatywy jest promocja idei raportowania społecznego jako narzędzia równie ważnego w funkcjonowaniu firm jak raporty finansowe. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało 28 raportów. Oceniło je niezależne jury składające się ze specjalistów z dziedziny ekonomii, ochrony środowiska, spraw społecznych i CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu). W tym roku także po raz pierwszy najlepiej sporządzony raport wybrało grono 10 dziennikarzy. W poszczególnych kategoriach nagrody zdobyły następujące firmy:

  • Nagroda główna: Kompania Piwowarska S.A.
  •  Nagroda Ministerstwa Gospodarki: KGHM Polska Miedź S.A.
  • Najlepszy debiut : Nestlé Polska
  • Nagroda internautów: Danone
  • Nagroda dziennikarzy: PKN Orlen
  • Wyróżnienia: Budimex, Danone, Orange Polska

Rozdanie nagród dla zwycięzców konkursu poprzedził panel dyskusyjny poświęcony najnowszym trendom w raportowaniu społecznym oraz nowym wytycznym GRI. Gościem specjalnym tej sesji był Pietro Bertazzi, Senior Manager Policy and Government Affairs z Global Reporting Initiative. W czasie konferencji na przykładzie kilku firm, mających doświadczenie w przygotowywaniu raportów, dyskutowano także o najtrudniejszych etapach procesu raportowania. Celem panelu z udziałem dziennikarzy było omówienie jak docierać do interesariuszy, jak sprawić, by korzystali z raportów jako źródła wiedzy na temat firm oraz czy jest szansa, aby raporty były czytane i jeśli tak, jak to zrobić. Ostatni panel dotyczył raportowania w organizacjach pozarządowych.

Konkurs Raporty Społeczne 2012 oraz towarzysząca mu konferencja zostały zorganizowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC i SGS. Patronat nad konkursem objęło Ministerstwo Gospodarki, Federacja Konsumentów, Global Compact Poland, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych i Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

Więcej informacji, w tym zasady konkursu, skład jury oraz biblioteka raportów zgłoszonych od 2007 roku, dostępne są na www.raportyspoleczne.pl a także na stronie www.facebook.com/RaportySpoleczne.

Portal kampaniespołeczne.pl był patronem medialnym konkursu.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek