Redakcja „Media & Marketing Polska” przyznała wyróżnienia wybijającym się na rynku biurom reklamy.
W 11. fali badania Millward Brown przeprowadzonego na zlecenie „Media & Marketing Polska” przebadano polskie biura reklamy specjalizujące się w poszczególnych mediach. W tym roku redakcja magazynu wyróżniła następujące firmy: Polsat Media (TV), Goldbach Audience (internet), RRM (radio), Bauer (magazyny), AMS (outdoor), Agora (dzienniki). W kategorii kinowej, podobnie jak trzy lata temu, redakcja postanowiła nie przyznawać wyróżnienia.
Wyniki tegorocznego badania biur reklamy dostępne są w listopadowym numerze „Media & Marketing Polska”.
Raport „Biura Reklamy 2014” został przygotowany na podstawie badania, które zostało przeprowadzane metodą CATI w dniach 23.09-08.10.2014 r. przez Millward Brown SMG/KRC.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach