Redakcja „Media & Marketing Polska” przyznała wyróżnienia wybijającym się na rynku biurom reklamy.
W 11. fali badania Millward Brown przeprowadzonego na zlecenie „Media & Marketing Polska” przebadano polskie biura reklamy specjalizujące się w poszczególnych mediach. W tym roku redakcja magazynu wyróżniła następujące firmy: Polsat Media (TV), Goldbach Audience (internet), RRM (radio), Bauer (magazyny), AMS (outdoor), Agora (dzienniki). W kategorii kinowej, podobnie jak trzy lata temu, redakcja postanowiła nie przyznawać wyróżnienia.
Wyniki tegorocznego badania biur reklamy dostępne są w listopadowym numerze „Media & Marketing Polska”.
Raport „Biura Reklamy 2014” został przygotowany na podstawie badania, które zostało przeprowadzane metodą CATI w dniach 23.09-08.10.2014 r. przez Millward Brown SMG/KRC.
zobacz także
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
14.04.2025Wydarzenia
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025Wydarzenia
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025Wydarzenia
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025Wydarzenia
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025Wydarzenia
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej