Redakcja „Media & Marketing Polska” przyznała wyróżnienia wybijającym się na rynku biurom reklamy.
W 11. fali badania Millward Brown przeprowadzonego na zlecenie „Media & Marketing Polska” przebadano polskie biura reklamy specjalizujące się w poszczególnych mediach. W tym roku redakcja magazynu wyróżniła następujące firmy: Polsat Media (TV), Goldbach Audience (internet), RRM (radio), Bauer (magazyny), AMS (outdoor), Agora (dzienniki). W kategorii kinowej, podobnie jak trzy lata temu, redakcja postanowiła nie przyznawać wyróżnienia.
Wyniki tegorocznego badania biur reklamy dostępne są w listopadowym numerze „Media & Marketing Polska”.
Raport „Biura Reklamy 2014” został przygotowany na podstawie badania, które zostało przeprowadzane metodą CATI w dniach 23.09-08.10.2014 r. przez Millward Brown SMG/KRC.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji
-
31.08.2023
Rusza RakReaton, czyli wyzwanie, w którym liczy się pomaganie
-
28.08.2023
Pełnometrażowy komiks „42 dni” o przemysłowym chowie kurczaków