Bibliofile mają seksapil …i potrafią się zmobilizować! W głosowaniu czytelników portalu kampaniespołeczne.pl na najlepszą polską kampanię 2011 r. najwięcej głosów uzyskała inicjatywa Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka! Jej twórcy z fantazją i zaangażowaniem zrealizowali projekt, który choć rozmija się z logiką sieciowych agencji, to jest świeży, zbudował społeczność wiernych fanów i co najważniejsze – podoba się!
Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka! zwyciężyło zbierając ponad 2/5 puli oddanych głosów. Akcję zrealizowała Grupa Twórcza QlubXsiążkowy. Na jej potrzeby stworzono kreacje przedstawiające znanych twórców i intelektualistów m.in.: Sylwię Chutnik, Kazimierę Szczukę, Pawła Althamera, Jacka Dehnela oraz członków zespołu Kapela ze Wsi Warszawa. Do akcji dołączyły również ukraińskie działaczki z kolektywu FEMEN znane ze swoich nagich protestów.
Drugie miejsce zajęła kampania Zaproszenie do znajomych stworzona przez agencję Saatchi&Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża. Alkohol, impreza, seks i Facebook – w jednym spocie przestrzegającym przed seksem bez zabezpieczenia z nowopoznanymi osobami. Po pierwsze insight, po drugie profesjonalna realizacja!
Podium zamyka kampania Czy zamierza Pan zajść w ciążę? zrealizowana dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Spot w celny sposób uchwycił podwójne standardy w traktowaniu kobiet i mężczyzn na rynku pracy. Scenariusz spotu reklamowego został wyłoniony w ramach konkursu młodych twórców. Jego autorami są Maciej Kałach i Ewa Kamińska.
Czytelnicy portalu przez 2 tygodnie mogli głosować na jedną spośród 10 nominowanych przez redakcję kampanii społecznych. Łącznie oddano ponad 2500 głosów. – Serdecznie dziękujemy za duże zainteresowanie plebiscytem, gratulujemy zwycięzcy, a także wszystkim nominowanym – powiedziała Olga Figurska, redaktor naczelna kampaniespołeczne.pl. – Nominowane kampanie prezentowały różnorodne podejście do komunikacji społecznej, ale każda warta jest odnotowania. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku selekcja reklam społecznych do podobnego plebiscytu będzie jeszcze trudniejsza.
Plebiscyt portalu kampaniespołeczne.pl miał na celu wyłonienie tych reklam polskich społecznych, które najbardziej przypadły do gustu internautom, poruszyły ich i zaangażowały.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla
-
31.08.2024
Z Drohobycza do Wenecji – twórczość Brunona Schulza na międzynarodowym festiwalu
-
29.08.2024
Płatność kartą w mObywatelu już dostępna