logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Najlepiej być dla innych
16.12.2011
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Najlepiej być dla innych



“Można po prostu być, ale najlepiej być dla innych”–  życzy Izabella Miko, polska modelka i aktorka, na stałe mieszkająca w Stanach Zjednoczonych, w świątecznej kampanii Fundacji Urszuli Jaworskiej .

– Bardzo ważne jest upublicznienie informacji o przeszczepach szpiku, który jest bardzo istotną metodą leczenia chorób nowotworowych układu krwiotwórczego, np. białaczek. W Polsce, w porównaniu z Europą Zachodnią, jest nadal bardzo mało dawców. Chcę w każdy możliwy sposób przyczynić się do zmobilizowania młodych ludzi do zapisania się do banku dawców szpiku, ja uważam to za obowiązek. – mówi Iza Miko  – Nie ma większego daru niż dar życia, mam nadzieję że dane mi będzie podarować mój szpik komuś choremu, byłby to dla mnie ogromny zaszczyt. Fundacja Urszuki Jaworskiej jest jednym z miejsc do nagłaśniania potrzeby rejestrowania  się w Banku Dawców więc popieram akcję całym sercem.

– Te pięknie życzenia są esencją działaności wszystkich tych, którzy swoją pracą i zaangażowaniem służą dobru nas wszystkich – dodaje Malina Wieczorek, TELESCOPE Director.

Fundacja Urszuli Jaworskiej została założona przez Urszulę Jaworską po udanym przeszczepie szpiku, pierwszym w Polsce od dawcy niespokrewnionego, w październiku 1997 roku,. Głównymi celami jej działalności jest szeroko pojęta pomoc dla ludzi chorych na nowotwory, prowadzenie akcji edukacyjnych i informacyjnychoraz prowadzenie banku dawców szpiku.

Kampania w formie billboardówu publiczniona jest od połowy grudnia na nośnikach AMS w Warszawie, działania obejmują rownież reklamy w prasie, internecie i PR oraz pocztówki świąteczne.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 12.06.2024Kreacje / printy

    Żyję z HIV – poznaj ich historie

  • 28.05.2024slider

    Jak ruchem zmieniać umysł?

  • 16.05.2024Kreacje / printy

    Pod opieką ropuchy

  • 13.05.2024Kreacje / printy

    Kintsugi — sztuka sklejania człowieka

  • 06.05.2024Wiedza - Literatura

    Truskawki to ulubione owoce Polaków

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek