logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Najgroźniejsze państwo świata
22.08.2017
Tematy: Kampanie, Kraje, Wielka Brytania, Problemy społeczne, Ekologia i środowisko

Najgroźniejsze państwo świata



Żyjemy bez wątpienia w niebezpiecznych czasach. I nie chodzi tu tylko o bezpośrednią agresję ludzi do siebie nawzajem. Podczas kiedy oczy całego świata zwrócone są na Syrię, a przywódcy państw uważnie obserwują każdy krok Kim Dzong Una, na Oceanie Spokojnym rośnie w siłę potęga, z której niewielu zdaje sobie sprawę, a która zagraża nam wszystkim. Jej powierzchnia jest 5 razy większa niż Korei Północnej, a zagrożenie chemiczne, jakie stwarza nie ma sobie równych… Mimo to jej agresywna ekspansja jest ignorowana – międzynarodowe władze unikają nakładania sankcji, a największe korporacje czerpią z niej ogromne zyski.

Jak przekonują autorzy kampanii, bitwa o Pacyfik jest już przegrana, a to dopiero początek – przez plastikowe śmieci wyrzucane przez każdego z nas, granice tzw. Wasteland (dosł. „Kraj odpadów”), systematycznie się poszerzają.

Jak można włączyć się w ruch oporu? Bojkotować jednorazowe plastikowe opakowania i unikać ich stosowania tak często, jak to tylko możliwe.

Musicie przyznać – to jeden z bezpieczniejszych i prostszych sposobów, w jakie jednostka może sprzeciwić się światowej potędze…



Nazwa kampanii:
Fight Wasteland
Czas:
2017.7.26
Nadawca:
Surfers Against Sewage
Wykonawca:
M&C Saatchi, Wielka Brytania
Hasło kampani:
The fallout from plastic will still be felt in 500 years. Boycott single-use plastics (Skutki plastiku będą nadal odczuwane po 500 latach. Bojkotuj jednorazowe plastiki)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek