Na wczorajszej 9. gali rozdania nagród EFFIE Awards nagrodzono dwie kampanie non profit – Złoto otrzymała Koalicja 21 października za kampanię Zmień kraj. Idź na wybory, a brąz organizacja SOS Wioski Dziecięce i agencja BBDO Warszawa za kampanię Tak trudno żyć bez mamy.
W tym roku nie przyznano Grand Prix, ale jury wręczyło pięć złotych statuetek.
EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest to konkurs, który nagradza efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie wybitne pomysły kreatywne. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR uzyskało w 1999 r. licencję na prowadzenie konkursu EFFIE w naszym kraju. Polska jest obecnie jednym z 38 krajów na świecie, gdzie konkurs jest organizowany.
Kampanie mogące zwyciężyć w EFFIE to takie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę Klienta. Nagradza się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy Agencją a Klientem, oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.
zobacz także
-
03.10.2025Wydarzenia
Weekend Adopcji Mars i TOZ
-
01.10.2025Wydarzenia
Rusza system kaucyjny! Na czym polega?
-
19.09.2025Wydarzenia
IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!
-
17.09.2025Wydarzenia
Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra
-
10.09.2025Wydarzenia
Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

