Na wczorajszej 9. gali rozdania nagród EFFIE Awards nagrodzono dwie kampanie non profit – Złoto otrzymała Koalicja 21 października za kampanię Zmień kraj. Idź na wybory, a brąz organizacja SOS Wioski Dziecięce i agencja BBDO Warszawa za kampanię Tak trudno żyć bez mamy.
W tym roku nie przyznano Grand Prix, ale jury wręczyło pięć złotych statuetek.
EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest to konkurs, który nagradza efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie wybitne pomysły kreatywne. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR uzyskało w 1999 r. licencję na prowadzenie konkursu EFFIE w naszym kraju. Polska jest obecnie jednym z 38 krajów na świecie, gdzie konkurs jest organizowany.
Kampanie mogące zwyciężyć w EFFIE to takie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę Klienta. Nagradza się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy Agencją a Klientem, oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka
-
02.04.2024
Kolorowe skarpetki, które pomagają osobom w spektrum autyzmu
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo