logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Nagrody za PR w samorządzie i administracji
05.10.2016
Tematy: Wydarzenia

Nagrody za PR w samorządzie i administracji



Po raz piąty wręczono Kryształy PR-u – nagrody za najlepsze kampanie promocyjne w samorządzie i administracji państwowej. Podczas gali w zabytkowym Zakładzie Uzdatniania Wody na Bielanach w Krakowie wyróżniono m. in. Urząd Miejski w Gdańsku, Miasto Stołeczne Warszawa, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Województwo Kujawsko-Pomorskie oraz Dąbrowskie Wodociągi.

Gala Kryształów PR-u odbyła się w ramach XIII edycji ogólnopolskiej konferencji PR
w Samorządzie i Administracji Państwowej.
Na konkurs nadesłano prawie 200 zgłoszeń. Wyróżnienia oraz Grand Prix przyznano w sześciu kategoriach.

W kategorii Najlepsza kreatywna kampania promocyjna wyróżnienia trafiły do: Urzędu Miasta i Gminy Czerwionka-Leszczyny, Urzędu Miasta Katowice, Województwa Podkarpackiego oraz Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego. Najlepsza okazała się kampania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Projekt proponuje innowacyjne i niezwykle otwarte podejście do tematyki kościoła, które – wyrwane ze skostniałych ram – bez trudu trafia do młodych ludzi. Połączenie promocji regionu ze Światowymi Dniami Młodzieży umożliwiło zaprezentowanie Małopolski jako miejsca, w którym to, co świeckie i to, co uduchowione może nie tylko współistnieć, ale także uzupełniać się z bardzo dobrym efektem – mówi prof. Sławomir Smyczek, przewodniczący Jury Kryształów PR-u, Prorektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

W kategorii Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych wyróżniono: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Gminę Krosno Odrzańskie, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego i Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego. Grand Prix w tej kategorii zdobył Urząd Miasta Gdańsk. W uzasadnieniu werdyktu jury podkreśliło dużą liczbę aktywnych fanów, regularne i kreatywnie prowadzoną komunikację, stałą interakcję z fanami oraz różnorodność zamieszczanych materiałów. Na uznanie, zdaniem oceniających, zasługują także dodatkowe profile prowadzone przez Urząd Miejski w Gdańsku.

W kategorii Najlepszy film promocyjny wyróżniono: Urząd Miejski w Gdańsku, Gminę Karpacz oraz Urząd Miasta w Stalowej Woli. Grand Prix ex aequo otrzymały Gmina Strzelce Opolskie i Miasto Stołeczne Warszawa. 

W kategorii Najlepsza promocja projektów unijnych wyróżniono z kolei:Gminę Krosno Odrzańskie i Urząd Miasta Legnicy. Grand Prix powędrowało w ręce przedstawicieli Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego. 

W kolejnej kategorii –Najlepsza gazeta miejska/biuletyn wyróżniono: Urząd Miasta Częstochowa, Urząd Miasta Krakowa, Urząd Miasta Legionowo oraz Urząd Gminy Pałecznica. Grand Prix otrzymał Urząd Miasta Tarnowa.

W ostatniej z kategorii – Najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej wyróżnione zostały: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. z Gdańska, Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach oraz Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Stalowej Woli. Grand Prix powędrowało ex aequo do Dąbrowskich Wodociągów Sp. z o.o. i Wałbrzyskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to konferencja w Polsce z obszaru public relations dedykowana przedstawicielom jednostek terytorialnych i samorządowych. Odbywa się ona nieprzerwanie od 2004 r. Przez kilkanaście edycji wzięło w niej udział kilka tysięcy uczestników – prezydentów, burmistrzów, wójtów, rzeczników prasowych i osób odpowiedzialnych za promocję i marketing w samorządzie i administracji publicznej. W tym roku gościem specjalnym konferencji był Kamil Durczok.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek