Konkurs Instytutu Badań Edukacyjnych (IBE) dla studentów na promocję uczenia się przez całe życie został rozstrzygnięty. Jury konkursu „Edukreacja” za najlepszą pracę promującą tę ideę uznało pomysł Marty Bielskiej pt. „Uczenie się przez całe życie”. Drugie miejsce zajął Łukasz Rudzki, autor pracy pt. „Edukreacja – Nakręć się na Edukreację”. Trzecie miejsce zdobyła Iryna Mazura za pracę pt. „Uczenie się przez całe życie, czyli jak osiągnąć sukces”. Pięć osób zostało wyróżnionych: Monika Nowakowska, Agnieszka Bąk, Katarzyna Targońska, Monika Kurkarska oraz Łukasz Pastuszyński.
Przedmiotem konkursu „Edukreacja” był pomysł na promocję uczenia sie przez całe życie wśród młodzieży, przedstawiony np. za pomocą grafiki, filmiku, animacji, komiksu, zdjęcia, teledysku, spotu radiowego, strony internetowej, aplikacji, wlepek, gadżetów, itp. Adresatami konkursu byli studenci uczelni wyższych.
Konkurs trwał od 21 listopada do 15 grudnia br. Prace oceniła kapituła konkursowa w składzie:
prof. Michał Federowicz, dyrektor Instytutu Badań Edukacyjnych, dr Agnieszka Chłoń–Domińczak, lider projektu KRK, odpowiedzialne za promocję w Instytucie Badań Edukacyjnych Renata Olech
i Natalia Skipietrow oraz Krzysztof Nowak z Agencji PR Profile.
Konkurs „EDUKREACJA” realizowany był w ramach projektu „Kwalifikacje po europejsku”, którego głównym celem jest opracowanie przejrzystego systemu opisywania efektów uczenia się, który będzie potwierdzał rzeczywiste kompetencje zdobyte nie tylko w szkole czy na kursach, ale także w pracy lub życiu codziennym.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
24.03.2023
Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
20.03.2023
9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc