Konkurs Instytutu Badań Edukacyjnych (IBE) dla studentów na promocję uczenia się przez całe życie został rozstrzygnięty. Jury konkursu „Edukreacja” za najlepszą pracę promującą tę ideę uznało pomysł Marty Bielskiej pt. „Uczenie się przez całe życie”. Drugie miejsce zajął Łukasz Rudzki, autor pracy pt. „Edukreacja – Nakręć się na Edukreację”. Trzecie miejsce zdobyła Iryna Mazura za pracę pt. „Uczenie się przez całe życie, czyli jak osiągnąć sukces”. Pięć osób zostało wyróżnionych: Monika Nowakowska, Agnieszka Bąk, Katarzyna Targońska, Monika Kurkarska oraz Łukasz Pastuszyński.
Przedmiotem konkursu „Edukreacja” był pomysł na promocję uczenia sie przez całe życie wśród młodzieży, przedstawiony np. za pomocą grafiki, filmiku, animacji, komiksu, zdjęcia, teledysku, spotu radiowego, strony internetowej, aplikacji, wlepek, gadżetów, itp. Adresatami konkursu byli studenci uczelni wyższych.
Konkurs trwał od 21 listopada do 15 grudnia br. Prace oceniła kapituła konkursowa w składzie:
prof. Michał Federowicz, dyrektor Instytutu Badań Edukacyjnych, dr Agnieszka Chłoń–Domińczak, lider projektu KRK, odpowiedzialne za promocję w Instytucie Badań Edukacyjnych Renata Olech
i Natalia Skipietrow oraz Krzysztof Nowak z Agencji PR Profile.
Konkurs „EDUKREACJA” realizowany był w ramach projektu „Kwalifikacje po europejsku”, którego głównym celem jest opracowanie przejrzystego systemu opisywania efektów uczenia się, który będzie potwierdzał rzeczywiste kompetencje zdobyte nie tylko w szkole czy na kursach, ale także w pracy lub życiu codziennym.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025