logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Nagrody dla aplikacji, serwisów i inwestycji
04.10.2016
Tematy: Wydarzenia

Nagrody dla aplikacji, serwisów i inwestycji



Integracja nagrodzi najlepszą „Aplikację bez barier”, „Serwis bez barier” i „Warszawską inwestycję bez barier”. W konkursie może wziąć każdy, zarówno deweloper, jak i samorząd, twórca aplikacji mobilnej, oraz organizacja pozarządowa. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 15 października 2016 roku.

W konkursie „Aplikacja bez barier” chcą wyróżnić twórców aplikacji mobilnych, które ułatwiają życie osobom z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Jednocześnie ważne jest, by aplikacje były ogólnodostępne i dostosowane do zróżnicowanych potrzeb użytkowników. Nagrody zostaną przyznane w dwóch kategoriach:

  • Najlepsza aplikacja mobilna dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością;
  • Koncepcja aplikacji mobilnej adresowana do osób z niepełnosprawnością.

W konkursie „Serwis bez barier” zostaną wybrane najciekawsze serwisy internetowe różnych podmiotów, zarówno instytucji, jak i organizacji pozarządowych, dostosowane do potrzeb osób z różnego rodzaju niepełnosprawnościami.

Konkurs „Warszawska Inwestycja bez barier” ma wyłonić najlepsze rozwiązania architektoniczno-urbanistyczne w zakresie dostosowania stołecznych budynków użyteczności publicznej do potrzeb osób z niepełnosprawnością i promowania projektowania uniwersalnego. Nagrody przyznane będą w czterech kategoriach:

  • Samorząd terytorialny (Dzielnica)
  • Obiekt użyteczności publicznej
  • Obiekt mieszkalny/biurowy/handlowy
  • Obiekt zabytkowy

Wręczenie nagród nastąpi w listopadzie 2016 roku. Zgłoszenia przyjmowane są za pośrednictwem formularza, znajdującego się na stronie www. Konkursy organizuje Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji. Projekt współfinansuje m.st. Warszawa. 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek