logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  07.01.2008

Nagroda za odpowiedzialną komunikację



Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA ustanowiło pierwszą światową nagrodę honorującą rolę komunikacji odpowiedzialnej społecznie – SRC (Socially Responsible Communication). Tegorocznym sponsorem wydarzenia jest firma Microsoft, a rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas 41 Światowego Kongresu IAA w Waszyngtonie, w kwietniu 2008 r.

Poprzez ustanowienie nagrody Socially Responsible Communication, IAA stara się podkreślić, jak istotną rolę we współczesnym świecie stanowi podejmowanie długofalowych działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. SRC ma być stymulatorem dla branży komunikacji marketingowej, do traktowania CSR’u jako niezbędnego elementu strategii zarządzania w każdej firmie. – „Ustanowiona nagroda ma potwierdzać wkład branży reklamowej w rozwiązywanie bieżących istotnych problemów oraz motywować do dążenia do doskonałości w komunikacji społecznej” – mówi Hervé de Clerck, wiceprezes IAA ds. społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.

W konkursie może wziąć udział każda organizacja zajmująca się reklamą, projektowaniem i komunikacją marketingową, której działania charakteryzuje odpowiedzialność społeczna. Zgłaszać można wyłącznie reklamy z tematyki zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialności społecznej oraz innych ważnych kwestii społecznych, jak ochrona środowiska, żywność czy ochrona zdrowia. Zgłoszone projekty będą konkurować w zależności od wykorzystanych nośników, w takich kategoriach jak: telewizja/kino, druk/plakat/reklama, wielkoformatowa/zewnętrzna/niestandardowa oraz nośniki cyfrowe.

Nie ma znaczenia miejsce ani kraj działania – swoje prace trzeba przesłać do konkretnego oddziału IAA do 10 stycznia 2008 roku.

Pełna informacja na temat samego konkursu oraz trybu i warunków zgłoszeń jest dostępna w biurze Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska.

Komentarz redakcji: Co konkretnie oznacza dla inicjatorów konkursu „komunikacja odpowiedzialna społecznie” – nie ujawniono.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek